شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

خرید و فروش خودرو شیپور

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

پژو ۳۰۸ نسخه‌ی ۲۰۱۸ معرفی شد

اولی محرمانه پژو ۳۰۸ , هنگامی معرفی شد که جور ۲۰۶ و جانشین آن , ۲۰۷ ; مهم‌ترین محصول این برند بودند . در سال ۲۰۰۷ , گونه ۳۰۸ , فقط یک هاچبک معمولی و اندکی بزرگ‌تر از ۲۰۷ بود , ضمن این که جایگزین گونه ناموفق ۳۰۷ محسوب می‌شد , البته این اتومبیل , خیلی زود مورد اعتنا بازار قرار گرفت و در تیپ‌های بدنه‌ی گوناگون , از جمله سدان و استیشن , کامل شدن شد . خرید خودرو فروش خودرو‌های دیدنی و اسپرت ۳۰۸CC و RCZ هم , روی پلت‌فرم ۳۰۸ و با توکل بر فناوری‌های آن ساخته شدند .

تاکنون , ۲ نسل از پژو ۳۰۸ عرضه شده‌اند که توفیق تجاری این جور را نشان میدهد , چراکه با عبور کرد بیشتراز ۱۰ سال , با دگرگونی‌های متعددی روبرو نبوده است . محرمانه دوم ۳۰۸ که از سال ۲۰۱۳ فروخته میگردد , تا کنون بیش از ۷۶۰ هزار دستگاه , ساخت داشته است و اکنون مهم‌ترین محصول در سبد پژو , محسوب می‌شود .

پژو 2018 Peugeot 308

نوع ۳۰۸ , امروزه یکی پرفروش‌ترین محصولات کمپانی پژو است . این خرید خودرو فروش خودرو در سه تیپ بدنه‌ی هاچبک استاندارد , هاچبک GTi و تورینگ ( استیشن ) عرضه خواهد شد و علاوه بر ظاهر , در پیشرانه و قوای فنی هم , تفاوت‌هایی با گونه فعلی , خواهد داشت . قرار است آخری تراز فناوری‌های پژو که در شاسی‌بلندهای ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ وجود دارا‌هستند , روی ۳۰۸ به صورت استاندارد , عرضه شود و یا قابل سفارش باشد .

پیشرانه‌های جدیدی برای پژو ۳۰۸ در نظر گرفته شده است که قوی‌ترین آن‌ها , برای خودرویی از برند پژو درین کلاس , سوابق نداشته است . از سویی دیگر , خودروهای آینده‌ در اتحادیه اروپا , ملزم به رعایت استاندارد محیط زیستی یورو ۶ خواهند بود که‌این قضیه , در تولید ها تازه پژو , خصوصا محرمانه پیشرانه‌های دیزلی این شرکت رعایت خواهد شد .


پژو 2018 Peugeot 308

مهم ترین دستاورد فنی پژو در خرید خودرو فروش خودرو ۳۰۸ , فایده از پیشرانه‌ی دیزلی BlueHDi با کد ۱۳۰ S&S است . این خرید خودرو فروش خودرو ۴ سیلندر ۱ . ۵ لیتری , با قدرت ۱۳۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر که از بدور خرید خودرو فروش خودرو ۲۰۰۰ بدور بر دقیقه در اختیار راننده خواهد بود , معدل مصرف ۵ لیتر گازوئیل استاندارد اروپا در ۱۰۰ کیلومتر را به همدم خواهد داشت . اندازه گاز دی‌اکسید کربن تولیدی ۳۰۸ با این پیشرانه , ۱۵۴ گرم بر کیلومتر خواهد بود که برای یک پیشرانه‌ی دیزل با این ویژگی ها , زیاد خوب است . فناوری کاهش آلودگی کاتالیز هوشمند خروجی ( selective catalytic reduction ) که به اختصار SCR گفته می شود , نقش مهمی در کاهش آلایندگی پیشرانه‌های پژو داشته است .


وانت تمام الکتریکی بیسون , رو نمایی شد

ناتان خرید خودرو هیرسا , مهندس ارشد کمپانی هولار می گوید :

با یک سیستم هیبرید معمولی استارت کردیم تا یک وانت پیکاپ با ظواهر سنتی , ملازم با توانایی‌های امروزی را آماده کنیم . پروسه تولید این محصول , به ما اذن اعطا کرد تا با تغییراتی در شاسی , به یک بدنه‌ی دلخواه برسیم . کامپوزیت مصرف شده در وانت بیسون , علاوه بر وزن کم و برخورداری از فناوری روز , با فرایندی فارغ از آلودگی محیط زیست , ساخته شده است . مخلوط فیبر کربن و شیشه , برای اولین‌بار در این نمونه‌ استفاده شده شده‌است , البته مورد آزمایش‌های مشقت بار در کوهستان‌های کانادا قرار خواهد گرفت . چنانچه نتیجه‌ی خیر و خوبی در آزمون‌ها بگیریم , نسخه‌ای منحصر به فرد مسیرهای خارج جاده , از وانت بیسون را برای تولید انبوه در سال ۲۰۲۰ , مهیا خوا‌هیم کرد .

وانت برقی بیسون هولار Havelaar Bison

آرمسترانگ در ادامه‌ی صحبت‌های خود به سیستم تعلیق مدرن و دوجناقی محصول خود اشاره نمود که تعادل دوچندان خوبی به وانت بیسون میدهد و فرمان‌پذیری آنرا ارتقا میدهد . این خرید خودرو فروش خودرو در فضای داخلی فراوان معمولی عمل نموده است , ولی به تقلید از تسلا , یک نمایشگر عظیم به هم پا داراست . موقتی ۹ دوربین در نزدیکی وانت بیسون , گذارده شده است که دید ۳۶۰ مرتبه را برای راننده فراهم می کند . آنچه وجه تمایز این وانت , از سایر خودروهای این کلاس به حساب می آید , امکان استفاده از خرید خودرو فروش خودرو الکتریکی آن , در نقش یک مولد برق است که جریان متناوب با ولتاژ شهری را از طریق پریز خروجی در نصیب توشه , مهیا میکند .


وانت برقی بیسون هولار Havelaar Bison

مقر شرکت هولار در کانادا است , البته شرکائی از چین و آلمان , به طور مالی و فنی از آن حمایت می‌کنند . فاز نخستین تولید وانت بیسون , دربرگیرنده ۱۰۰ دستگاه نمونه‌ی نخستین برای تحویل تا سال ۲۰۲۰ است و ممکن است با استقبال بازار و ارزیابی برخورد فنی , ایجاد خویش را افزایش خواهد داد . خرید خودرو فروش خودرو این سری از وانت بیسون , با استعمال از آپشن‌های استاندارد ; ۴۵ هزار دلار خواهد بود .


پژو ۳۰۸ نسخه‌ی ۲۰۱۸ معرفی شد

نسخه‌ی استاندارد بنزینی ۳۰۸ نیز , با بهینه‌سازی پیشرانه مواجه خواهد بود . خرید خودرو فروش خودرو ۳ سیلندر ۱ . ۲ لیتری , کماکان ۱۳۰ اسب بخار اقتدار خواهد داشت و با گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر از دور خرید خودرو فروش خودرو ۲۳۰۰ به دور بر دقیقه , فعالیت خواهد کرد . مصرف سوخت این گونه , اندکی کاهش پیدا کرده است و با بهینه‌سازی سیستم توربوشارژر و استفاده از فناوری SCR , گاز دی‌اکسید کربن کمتری ساخت می‌کند . پژو ۳۰۸ با این پیشرانه‌ی بنزینی , ظرف ۹ ثانیه تخت گاز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و نهایت سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت را در اختیار می‌گذرد . میانگین مصرف سوخت این نوع , ۴ . ۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود .

پژو ۳۰۸ , برای علاقه‌مندان پیشرنه‌های دیزلی و دوست‌داران خرید خودرو فروش خودرو‌های اسپرت , پیشرانه‌ی ۲ لیتری BlueHDi را در لحاظ گرفته است که اقتدار ۱۸۰ اسب بخار را در دور خرید خودرو فروش خودرو ۳۷۰۰ بدور بر دقیقه و گشتاور جذاب دقت ۴۰۰ نیوتن‌متر را در بدور خرید خودرو فروش خودرو ۲۰۰۰ بدور بر دقیقه ارائه می‌نماید . این خرید خودرو فروش خودرو به لطف استعمال از توربوشارژ نو , در وقتی حدود ۸ . ۵ ثانیه تخت گاز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و به طور معدل , صرفا ۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر , مصرف گازوئیل خواهد داشت .

پژو https://hirsamotors.com/carsales/ 308

طبق معمول , قدرتمندترین نسخه‌ی ۳۰۸ , نوع GTi خواهد بود که با پیشرانه‌ی توربوشارژ ۱ . ۶ لیتری , توان باورنکردنی ۲۷۰ اسب بخار و گشتاور ۳۳۰ نیوتن‌متر را به یاور دارد . بیشترین قدرت این نسخه از ۳۰۸ , در بدور خرید خودرو فروش خودرو ۶۰۰۰ به دور بر دقیقه حاصل می گردد , اما غایت گشتاور از دور خرید خودرو فروش خودرو ۱۹۰۰ به دور بر دقیقه , ایجاد خواهد شد . این خرید خودرو فروش خودرو , برای رسیدن با گاز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت , به ۶ ثانیه عصر احتیاج داراست و نهایت سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت را ممکن خواهد کرد . متوسط مصرف سوخت ۳۰۸ GTi , متوسط ۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است البته با سرعت ثابت در اتوبان , ۴ . ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر , خواهد بود .

پژو 2018 Peugeot 308

فناوری‌های ایمنی و کمکی در ۳۰۸ , اکثر از پیشین و مضاعف کارآمد می‌باشند . ترمز مداد و کروزکنترل هوشمند , در این نوع وجود خواهد داشت . حفظ خرید خودرو فروش خودرو بین خطوط و تشخیص اجسام و افراد در نقاط روشن دل هم , برای خریدار ۳۰۸ قابل پیشنهاد خواهد بود , ضمن این که بوستان خود کار نیز , خوبتر از پیشین کار میکند . فاصله‌ی مجاز با اعتنا با گاز , تشخیص داده می گردد و بعد از هشدار به راننده , با ترمز حتمی , ملازم خواهد شد . سیستم ترمز هوشمند ۳۰۸ , در سه تراز کار مینماید . تشخیص احتمال واکنش با دیگر خودروها در سرعت ۵ تا ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت , توقف از برخورد با اجسام و خصوصا دیگر خودروهای فارغ از جنبش در ترافیک یا پارک‌شده در سرعت‌ کمتر از ۸۰ کیلومتر بر ساعت و همچنین تشخیص انسان‌ها و عابرین پیاده در سرعت کمتر از ۶۰ کیلومتر بر ساعت , سه مرحله‌ی همت سیستم ترمز قلم درین اتومبیل , خواهد بود .



با خرید لامبورگینی هوراکان سوپر تروفئو , استخدام لامبورگینی شوید

آیا می‌توان ذکر کرد این اتومبیل دستاورد ۲۰ سال گذشته‌ی تولید خودروهای مسابقه‌ای لامبورگینی است؟


این کلام کاملاً درست است . این اتومبیل هوراکان LP620 - 2 سوپر تروفئو نام دارااست و ۱۰۰ درصد یک خودروی مسابقه‌ای لامبورگینی است که با همیاری دلارا ایجاد شده و در معرض فروش قرار گرفته است . سال پیشین خودروی ذکر شده چند مسابقه‌ی کوتاه در خصوصی سوپر تروفئو برگزار کرد ( در‌صورتی‌که علاقه‌مند می‌باشید , اسم آن خرید و فروش خودرو است ) ولی فقط در حدود ۴ . ۰۲۳ کیلومتر را سپری کرد . به لحاظ می‌رسد باید بیش تر به آن میدان اعطا کرد .

همان‌طور که از نامش برمی‌آید , این اتومبیل نسخه‌ی دیفرانسیل عقب لامبورگینی هوراکان با ۶۲۰ اسب بخار اقتدار و پیشرانه‌ی ۵ . ۲ لیتری ۱۰ سیلندر است . خبر خوش آن است که سیستم انتقال قدرت آن به گونه ای استقرار یافته که نشان از یک خودروی مسابقه‌ای سالم و به‌اصطلاح رژیمی داراست ; یعنی سوپر تروفئو از وزن خودروهای استاندارد که حدوداً ۱ . ۲۷۰ کیلوگرم می‌باشند , ۱۵۰ کیلوگرم سبک‌تر است .

قطعاً لامبورگینی هوراکان LP620 - 2 سوپر تروفئو یک خودروی مسابقه‌ای کامل است و خرید خودرو فروش خودرو ۲۰۰ هزار یورو , رقم بالایی برای آن نمی باشد .

لامبورگینی هوراکان سوپر تروفئو

آیا می‌توان تنها با خرید یک سوپر تروفئو به جایگاه قهرمانی رسید؟

کافی است به خاطره آورید که چطور گفته شد این خرید خودرو فروش خودرو , یک محصول مسابقه‌ای کامل است؟ شما برای اشراف بر فناوری نحوه‌ی مسابقه دادن به‌صورت حقیقی و واقعی بایستی علم و استعداد کافی را با نیز داشته باشید . استعمال از امر مسابقه‌ای , کمربند ایمنی , چرخ‌های مسابقه‌ای دارنده قفل مرکزی , سیستم تعلیق قابل تنظیم دستی و ایرودینامیک , تجهیزات ایمنی و موردها بخش اعظمی دیگر برای حرفه‌ای شدن لازم است ; اما هیچ کدام تجربه یا این که شهامت را برای شما به ارمغان نخواهند آورد .

یک سیستم ABS با ترمز ۱۲ مرحله‌ای و یک سیستم در اختیار گرفتن کشش و پایداری ۹ مرحله‌ای , شمارا از خطراتی که عاملشان خودتان می‌باشید نجات میدهند . شما بایستی قوی به غلبه بر ۹۰ درصد خطرها احتمالی پیش رو باشید که در غیر این فیس , با عواقب جبران‌ناپذیری روبرو خواهید شد . در‌صورتی‌که حرفه‌ای فعالیت نکنید , قطعاً موجب پیدایش تصادف خواهید شد . اگر چه سیستم ABS و در اختیار گرفتن کشش موجود است , اما هیچ‌گونه برنامه‌ی پایداری الکترونیکی وجود ندارد .

خبر عالی این است که در حالتی که بتوانید از پس در دست گرفتن لامبورگینی سوپر تروفئو برآیید , زمان کمپانی در مسابقه‌ی GT3 با مجموعه لامبورگینی را به دست میاورید .


تضمین امنیت داده ها با فناوری بی ام و

همت این سیستم به این‌گونه است که اتومبیل اطلاعاتی مثل فاصله طی شده , متوسط مصرف سوخت یا این که اطلاعات رویدادی از قبیل تماس سرویس خودکار ساخت می نماید ; برخی از این اطلاعات از روش سیم کارت به‌صورت کد گذاری شده &# خرید خودرو هیرسا ) و انحصاری به سرورهای امن بی‌ام‌و رسول می گردند و از آنجا با اذن کاربر و بر طبق نوع خدمت درخواستی , ارائه‌دهنده خدمت قابلیت و امکان دسترسی به داده ها رمز گذاری شده پیدا می نماید . همواره امنیت اطلاعات در حق تقدم است . برای کاهش ریسک هک شدن , قابلیت و امکان دسترسی فرد ثالث به اتومبیل وجود ندارد . پیتر شواتزنباور می‌گوید :

برای مشتریان ما , بی‌ام‌و CarData به معنی امنیت , شفافیت و در اختیار گرفتن اطلاعات خودروی آنها است که این ویژگی‌ها با خدمات مختلف درخواستی کاربر مخلوط می‌شوند .


به کمک این سیستم رانندگان همواره بر دسترسی سرویس‌دهندگان به اطلاعاتشان ارزیابی دارا هستند ; انتشار اطلاعات , کنسل دسترسی و انصراف از درخواست گذشته با یک کلیک موشواره میسر است . قابلیت تثبیت سرویس‌دهندگانی مانند گاراژها , شرکت‌های بیمه و مدیران ناوگان درین سیستم موجود هست و در‌حالتی که استفاده کننده اذن دهد , اطلاعات او دائما با شرکت ثبت‌شده به اشتراک گذارده می‌شود . این سیستم در مورخ ۳۰ می ۲۰۱۷ در آلمان عرضه شد و به‌تدریج به بازارهای دیگر روش پیدا خواهد کرد .

کراس‌اوور کنا , محصول تازه هیوندای معرفی شد

کنا , اولی محصول هیوندای در کلاس کراس‌اوورهای کوچک است که در سگمنت شاسی‌بلندهای مجموعه B تعریف می شود . این سبک خودروها , بیشترین رشد تقاضا در سال‌های اخیر را به همراه داشته‌اند و بنا به پیش‌بینی کارشناسان , تا کمتر از ۱۰ سال دیگر , پرفروش‌ترین کلاس‌ خودرویی جهان خواهند بود . قبل از هیوندای , تویوتا با جور CH - R و فورد با خرید خودرو فروش خودرو اکواسپرت , حضور قدرتمند خویش در بازار کراس‌اوورهای کوچک را آغاز کرده‌اند . ایجاد کنا یار و همدم با طراحی یک پلت‌فرم نو , مطلقا برای برند کیا نیز موثر خواهد بود و زمینه‌ساز محصولی مدرن برای این خودروساز خواهد شد .

هیوندای کنا Hyundai Kona 2018

روز گذشته , بیش تر از ۴۰۰ خبر نگار کارشناس در صنعت خودروی دنیا به سئول پایتخت کره‌ جنوبی دعوت شدند تا شاهد مراسم پرده‌برداری از گونه کنا باشند . هرچند این خودرو به اسم جور ۲۰۱۸ شناخته می‌شود ; اما تا یک ماه دیگر فروش قانونی خویش در کره‌ی جنوبی را مقدمه خواهد کرد و یک‌سری ماه پس از آن , در سراسر عالم عرضه خواهد شد . همانند بخش اعظمی دیگر از تولیدات هیوندای مانند سانتافه , توسان , سوناتا و آزرا , اسم کنا نیز از ناحیه‌ای معروف برای مردم ایالات متحده گرفته شده است و به جزیره‌ای توریستی در منطقه‌ی هاوایی اقیانوس آهسته اشاره دارد . همینطور , نسخه‌ی خاصی از کنا با نام آیرون‌من ( مرد آهنی ) در مراسم رو نمایی به سناریو گذارده شد که با کیت بدنه‌ی منحصربه‌فرد , حدود ۴ سانتیمتر , پهن‌تر از دسته استاندارد است . این محصول ویژه , با رینگ‌های اسپرت ۱۹ اینچ , یاروهمدم با لوگوی آیرون‌من و چراغ‌های تمام LED خواهد بود .

هیوندای کنا Hyundai Kona 2018

فعلا , مجموعه شاسی‌بلندهای هیوندای مشتمل بر سانتافه , سانتافه گرند اسپرت و توسان می شود . با توجه به حجم بالای تولید و فروش تولید ها این برند در سطح جهانی , کمبود خودرویی در کلاس کنا برای هیوندای شم می شد . دیو زوچووسکی , مدیر سابق هیوندای در ایالات متحده , گفته بود حضور هیوندای در بازار آمریکا , با دقت به علاقه‌ی شدید مردمان این مرز و بوم به وانت‌ها و کراس‌اوورها , با چالشی بدون شوخی روبرو است و باید با ساخت دسته کنا و خودروی وانت پیکاپ سانتاکروز , محصولات هیوندای را تقویت کرد .

نمای ظاهری کنا , در همت است تا برای جوان ها و اشخاص علاقه‌مند به خودروهای اسپرت کاربردی جذابیت داشته باشد . ارتفاع کف خرید خودرو فروش خودرو از تراز جاده چندان مضاعف نیست و با این حساب , سوار و پیاده شدن از آن برای اشخاص متفاوت آسوده خواهد بود ; اگرچه حتما برای حرکت در مسیر‌های ناهموار بیرون جاده , نامناسب به‌ لحاظ می‌رسد . چراغ‌های جلو و نحوه‌ی قرار بیان کردن مه‌شکن‌ها در جور کنا , زبان پباده سازی تازه هیوندای برای تولید ها شاسی‌بلند این برند در آینده را نشان میدهند و می‌توان اعتقاد داشت که نسل نو سانتافه , شباهت متعددی با کنا داشته باشد .

هیوندای کنا Hyundai Kona 2018

در نمای کناری , هیوندای تمام همت خویش را به کار برده است تا با استفاده‌ی استادانه از خطوط حجم‌دهنده , ظاهری اسپرت و ولی جادار به کنا تزریق کند . هر چند عرض نسبتا دلخواه این اتومبیل در کنار فاصله‌ی قابل قبول محور چرخ‌های جلو و عقب , ابعاد کنا در کلاس کراس‌اوورهای کوچک را دیدنی نموده است . جزو سقف با حالتی مشابه به بالچه در خودروهای اسپرت , برآمدگی چشم‌نوازی دارااست که علاوه بر زیبایی ظاهری , آیرودینامیک کنا را ارتقاء می‌دهد .

هیوندای کنا Hyundai Kona 2018


در قسمت عقب , چراغ‌ها شباهت متعددی به نسل نو هیوندای توسان دارا‌هستند ; اگر‌چه با جایگذاری چراغ‌های ترمز و راهنما در اطراف چرخ و گلگیرها , با خلاقیت هم ملازم شده‌اند . بخش زیادی از سپر عقب کنا از پلاستیک ساخته شده که با رنگ خاکستری تیره , حالتی ارزان‌خرید خودرو فروش خودرو به نمای پشت این خودرو داده است &# خرید و فروش خودرو هیرسا ;


استارت پیش‌تولید ون الکتریکی در فولکس واگن

تعدادی ماه پیش , دسته مفهومی فولکس از یک ون الکتریکی در نمایشگاه دیترویت معرفی شد . این اتومبیل , آیتم توجه مردمان و کارشناسان قرار گرفت و حال برای ساخت نهائی آماده میشود .

دی‌ماه سال پیشین , خرید خودرو فروش خودرو مفهومی I . D &# خرید خودرو هیرسا به‌عنوان یک خودروی الکتریکی در کلاس ون , رو نمایی شد . این محصول علاوه بر بهره‌مندی از فناوری‌های امروزی , چرا که یادآور یکی از مشهورترین تولیدها تاریخ فولکس‌واگن بود , اهمیت دارااست . اولین دفعه در سال ۱۹۴۹ , ون تجاری فولکس با اسم اختصاری تایپ ۲ رونمایی شد . این نوع که در اکثری از کشورهای عالم به میکروباس ( اتوبوس کوچک ) و کامبی دارای شهرت است , با استقبال متعددی در بازار جهانی مواجه شد و بعد از خرید خودرو فروش خودرو بیتل ( فولکس قورباغه ) , موفق‌ترین محصول تاریخ فولکس‌واگن کنیه گرفت .

فولکس واگن Buzz

برند I . D به‌تازگی در مجموعه فولکس‌واگن تأسیس شده‌است تا تولید‌کننده‌ی تخصصی خودروهای الکتریکی باشد . به لحاظ می‌رسد این موسسه , با محصولی بر پایه‌ی نوع مفهومی I . D . Buzz تولید خویش را آغاز نماید . هربرت دیس , از مدیران ارشد فولکس‌واگن ; در این‌ باره می گوید :


خودروهای خاطره‌انگیز , اهمیت متعددی برای کمپانی ما دارا‌هستند . فولکس همچنان در حالا فروش غالب نوع بیتل در امریکا است , اما تولیدها دیگری , نظیر میکروباس نیز وجود دارا هستند که ما تصمیم داریم , تولید دوباره آن ها را مقدمه کنیم .

ون آینده‌ی فولکس , با سود از پلتفرم MEB ساخته خواهد شد که مخصوص خودروهای برقی تهیه و تنظیم شده است . اطلاعات دقیقی از نمونه‌ی نهائی این اتومبیل دراختیار نیست ; ولی احتمال متعددی موجود هست که جور تولیدی , مشابه خودروی مفهومی I . D . Buzz باشد . این اتومبیل , با دو پیشرانه‌ی الکتریکی روی محورهای جلو و عقب معرفی شد که مجموع قدرت ۳۷۰ اسب بخار فراهم می‌کرد . باتری‌های I . D . Buzz با ظرفیت ۱۱۱ کیلووات ساعت معرفی شدند که با شارژ کامل , برای حرکت تا مسافت ۴۳۴ کیلومتر کافی خواهند بود . نکته‌ی جذاب در‌این محصول فولکس , کامل شدن ۸۰ درصد از کل ظرفیت باتری‌ها ظرف ۳۰ دقیقه است که برای چنین خودرویی , ایده‌آل به نظر می رسد .

فولکس واگن ID BUZZ

یکی ویژگی‌های پلتفرم MEB که در I . D . Buzz نیز مشهود بود , جایگذاری باتری‌ها در کف اتومبیل است . این سبک پباده سازی یاور با حضور پیشرانه‌ها در نزدیکی چرخ‌ها , فضای مناسبی برای سرنشینان و نصیب توشه مهیا می نماید که برای خودرویی در کلاس ون , راهگشا و دارای اهمیت است . مدیران فولکس ابراز امیدواری کردند که نسخه‌ی وانت و نوع مناسب کمپینگ از این خرید خودرو فروش خودرو ایجاد شود .


پرده برداری پانوز از خودروی الکتریکی , برای مسابقات استقامت

رقابت‌‌های استقامت مانند لمانز , در کلاس‌های مختلف و با وقتی بین ۶ تا ۲۴ ساعت برگزار می گردند . کمپانی خودروسازی پانوز , به‌تازگی یک دسته تمام برقی برای حضور در‌این نوع مسابقات معرفی نموده است .

در شرایطی‌که علاقه‌مند خودروهای اسپرت و مسابقه‌ای باشید , مسلما اسم WEC را شنیده‌اید . ارگان WEC که نام آن مخفف «World Endurance Championship» است , به‌عنوان زیرمجموعه‌ی فدراسیون جهانی اتومبیل‌رانی ( FIA ) فعالیت می‌نماید و برگزارکننده‌ی مهم ترین مسابقات سرعت در رشته‌ی استقامت به حساب می آید . امروز بیش تر از ۶۰ خرید خودرو فروش خودرو در ۴ کلاس LMP1 , LMP2 , LM GTE Pro و LM GTE Am در رقابت سالیانه‌ی WEC حضور دارا هستند . علاوه بر این , در سال‌های گذشته خرید خودرو فروش خودرو‌های تمام الکتریکی نظیر نیسان دلتا وینگ و نیسان ZEOD RC , حضوری کوتاه‌مدت در مسابقات استقامت و چه بسا لومانز ۲۴ ساعته تجربه کردند .

پانوز الکتریکی مسابقات استقامت Panoz endurance electric racer

کمپانی خودروسازی پانوز اسپرانته در سال ۲۰۰۰ بنیان نهاده شد و پایگاه حساس آن در آمریکا است . تولیدها پانوز در سال‌های اخیر , دربرگیرنده یک سری گونه اسپرت دستساز مثل خودروی GTLM می شوند که با پیشرانه‌های سوپرشارژ به توان ۳۰۵ تا ۴۲۰ اسب بخار , علاوه بر حضور در بازار عمومی , در رقابت‌های اتومبیل‌رانی , خصوصا لمانز ۲۴ ساعته‌ی سال ۲۰۰۶ , شرکت داشت . از سویی دیگر , پانوز در ایجاد کرد و بهینه‌سازی خودروی نیسان دلتا وینگ نقشی با اهمیت داشته است .


پانوز در یک همیاری نزدیک با شرکت گرین ۴U , مبادرت به ساخت یک نمونه‌ی تازه از خودروی تمام الکتریکی گونه GT - EV کرده است . این خودرو با هر بار شارژ کامل , بین ۱۴۵ تا ۱۷۷ کیلومتر فاصله را می‌پیماید و رسیدن به نهایت سرعت ۲۸۲ تا ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت را ممکن می‌کند . با دقت به این که ارتفاع پیست لمانز حدود ۶ کیلومتر است و در رقابت ۲۴ ساعته , بیش تر از ۵ هزار کیلومتر از این مسیر طی می شود ; در رخ حضور خودروی پانوز درین رقابت , بیشتراز ۳۰ جايگاه ردوبدل باتری برای آن اضطراری خواهد بود .

پانوز الکتریکی مسابقات استقامت Panoz endurance electric racer

مهندسان پانوز معتقدند تعویض باتری‌های این گونه , نسبتاً به‌اندازه‌ی سوخت‌گیری باک بنزین دیگر خودروهای حاضر در مسابقات استقامت مجال میبرد . این در حالی است که خودروهای هیبرید پورشه ۹۱۹ به‌عنوان قهرمان سال پیشین لمانز ۲۴ ساعته در کلاس LMP1 , حدود ۳۰ بار به پیت‌استاپ مراجعه کردند .

محصول پانوز از شاسی سبک‌وزن فیبر کربن استفاده می نماید ; ضمن اینکه محل استقرار راننده در اواسط نیست , از کیت آیرودینامیک پویا در سرعت‌های مختلف استفاده می کند و مجهز به سیستم دو دیفرانسیل است . دو خرید خودرو فروش خودرو الکتریکی درین اتومبیل وجود دارند که غیروابسته از یکدیگر و روی محور جلو و عقب عمل می کنند . فناوری بازیابی انرژی در هنگام ترمزگیری هم در خودروی پانوز به عمل گرفته شده‌است .

پانوز الکتریکی مسابقات استقامت Panoz endurance electric racer

پیشرانه‌های پانوز , جمعا ۴۰۰ تا ۴۵۰ کیلووات قدرت دارا‌هستند که معادل ۵۳۶ تا ۶۰۰ اسب بخار است . این نوع با دقت به گونه باتری‌ها , وزن خالصی بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۴۷ کیلوگرم خواهد داشت که نسبت قدرت به وزن قابل قبولی برای مسابقات سرعت استقامت به حساب می آید .

روز گذشته , شرکت پانوز در روستای نزدیک پیست لمانز ۲۴ ساعته فرانسه از خودروی GT - EV رونمایی کرد . مدیران این موسسه اعلام کرده‌اند که علاوه بر ایجاد کرد خودرو برای حضور کارکشته در مسابقات استقامت , برای ساخت یک ابرخودروی الکتریکی جاده‌ای با بضاعت و توان حمل ۲ سرنشین که نظیر خلبان‌های شکاری , پشت سرهم بنشینند , برنامه‌ریزی میکنند .


کراس‌اوور جدید کیا استونیک , معرفی شد

چند روز پیش , شاهد پرده برداری هیوندای از نوع کنا بودیم و حال کیا , دیگر خودروساز کره‌ای , با خودروی جدید استونیک به سبد محصول ها خویش تنوع خواهد اعطا کرد .

این کراس‌اوور کوچک , تا تعدادی ماه دیگر وارد بازار جهانی خواهد شد و دقیقا در کلاس بدنه‌ی هیوندای کنا قرار دارد . مهم‌ترین رقیب کیا استونیک در معیار فروش , نیسان مزاح خواهد بود که از سال ۲۰۱۱ تاکنون , قسمتی از پرفروش‌ترین خودروهای دنیا در تیم کراس‌اوورهای کامپکت بوده است .

خودروی استونیک در کلاس شاسی‌بلندهای تیم B قرار می‌گیرد که محبوبیت زیادی در اروپا دارا هستند و به اندازه هر ساله ۱ . ۱ میلیون دستگاه در قاره‌ی سبز , فروخته می گردند . کارشناسان معتقدند که‌این آمار , تا سال ۲۰۲۰ از ۲ میلیون دستگاه در سال بالاتر خواهد رفت .

کیا خرید خودرو هیرسا

سبک پباده سازی استونیک , خصوصا در نمای روبه‌رو , نو و نسبتا مختلف از سایر محصول ها کیا است ; هرچند به لطف استفاده از جلوپنجره‌ی یک‌تکه , جزء لهجه طراحی روز جاری این خودروساز را به همراه دارد . محل کار پباده سازی کیا در اروپا , در همیاری مشترکی با مهندسان کره‌ای این مارک , نقش زیادی در عرضه‌ی استونیک داشته‌ است . این محصول در مقایسه با هیوندای کنا , یک فرم کلی بدنه‌ی بسیار میانه‌رو و ساده تعیین کرده است که خطوط حجم‌دهنده و سه‌بعدی ناچیزی داراست .

کیا استونیک Kia Stonic 2018

خریداران استونیک , به‌احتمال دوچندان از نسخه‌های دورنگ آن بیشتر استقبال خواهند کرد . این خودرو با رنگ سقف گوناگون از بدنه , قابل خرید است و بیشتراز ۲۰ ادغام متفاوت را پوشش می‌دهد که دربرگیرنده ۵ رنگ مجزا برای سقف است .

همانند رنگ‌بندی متنوع , پیشرانه‌های گوناگونی برای کیا استونیک قابل انتخاب خواهد بود . نسخه‌ی پایه از این جور , نمونه‌ی توربوشارژ و ۱ لیتری موسوم به T - GDI یار خواهد داشت که اقتدار ۱۲۰ اسب بخار فراهم خواهد کرد . دیگر پیشرانه‌های استونیک , شامل نسخه‌های ۱ . ۲۵ لیتر و ۱ . ۴ لیتری خواهد بود که قدرت‌هایی تا ۱۳۵ اسب بخار ارائه خواهند کرد . علاوه بر این‌ها , نسخه‌ی دیزلی ۱ . ۶ لیتر , به‌عنوان کم‌مصرف‌ترین گزینه‌ی قابل انتخاب برای این اتومبیل تولید خواهد شد .


کیا در تلاش است تا با عرضه‌ی نوع استونیک , کراس‌اووری کوچک , کم‌مصرف و ارزان‌خرید خودرو فروش خودرو ارائه نماید که برای مصارف روزانه و رانندگی در شهر مطلوب باشد . این برند ادعا می کند که رانندگی با استونیک , به لطف فناوری مناسب به‌کاررفته در سیستم تعلیق و فرمان , آهسته و لذت‌بخش خواهد بود . این خودرو در حال حاضر قرار است صرفا به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه شود ; ولی آپشن‌های روز , مثل کنترل پایداری ( ESC ) و نگهداری تعادل ( VSM ) را در همه‌ی نسخه‌ها به همراه داشته باشد .

کیا استونیک Kia Stonic 2018

تضمین امنیت اطلاعات با فناوری بی ام و

فناوری CarData بر طبق داده‌های اتومبیل , گزینه‌های شخصی‌سازی شده در اختیار استفاده کننده قرار می‌دهد .

در اتفاق افتاد خرید و فروش خودرو هیرسا of Tomorrow مورخ ۳۰ می در برلین که انجمن صنعت خودروسازی آلمان در آن از ابتکارات خویش رو نمایی میکند , ‌ پیتر شواتزنباور , عضو هیئت مدیره بی‌ام‌ودر گزینه فناوری Car Data توضیح بخشید :

CarData , اتصال‌پذیری خودروهای ما‌را وارد سپس جدیدی می نماید , مشترکین بی‌ام‌و ConnectedDrive می‌توانند از این مزیت جدید , خلاقانه و تجهیزات متنوع آن , پر سرعت و آسوده فایده نمایند . حفاظت از داده ها کاربران در قضیه اتصال خودروها یک اصل حساس است و مشتریان دراین مورد انتظار متعددی دارند ; ‌ ما به آن‌ها قابلیت تصمیم‌گیری بی نقص در زمینه ی اطلاعاتشان میدهیم . این دقیقا فلسفه‌ی بی‌ام‌و CarData را شکل می دهد .


به یاری بی‌ام‌و CarData , راننده‌ها می‌توانند در موضوع حق بیمه شخصی ( به‌عنوان نمونه برای به حساب آوردن مسافت طی شده حقیقی و واقعی ) صرفه‌جویی کنند . استفاده از خدمات جدید سرگرمی هم به کمک CarData در آتی ممکن خواهد بود . همه این سرویس‌ها بر اساس داده‌های کدگذاری شده انتقالی از اتومبیل به سرورهای بی‌ام‌و فعالیت مینمایند ; این اطلاعات به یاری سیم‌کارت‌های داخلی که روی تمام خودروهای گروه بی‌ام‌و نصب می‌باشند , ارسال میشوند . به‌محض اینکه کاربران در پورتال ConnectedDrive نام نویسی نمایند , بدون هیچ هزینه طولانی تر کار کشته به استعمال از این خدمت خواهند بود

12345678910
last