۱۳ خرید خودرو فروش خودروی محبوب فیلم ها و سریال های ترسناک

شنبه 25 شهريور 1396
1:43
Battle Schaefer

بعضی از این خرید خودرو فروش خودرو‌های ترسناک بوسیله آدم‌خوار‌های جهش‌یافته برای تعقیب قربانیان منفعت میشد , بعضی بوسیله قاتلین زنجیره‌ای برای شکار طعمه رانده می‌شدند و بعضی از خرید خودرو فروش خودرو‌ها ( و کامیون ها ) هم به تنهایی تحت عنوان نقش شر استعمال می‌شدند , خرید خودرو فروش خودرویی شیطانی که متولد شده و وحشیگری مرگباری را با تعقیب کردن قربانی خویش در مسیر بزرگ راهی بدون‌نور و خلوت آغاز نموده است . تعداد متعددی خرید خودرو فروش خودروی خشن و کامیون رعب‌آور که سبب به‌وجود وارد شدن کابوس‌های شبانه در افراد شده‌اند . تنی چند از کارکنان CarAdvice شبانه‌روز به تماشا و باز بینی فیلم‌ها و سریال‌های ترسناک پرداخته‌اند و خرید خودرو فروش خودرو‌های ترسناک را به تصویر کشیده‌اند . ۱۳ موضوع برگزیده از این خرید خودرو فروش خودرو‌ها را در پی مشاهده میکنید .

۱ - شورلت COE ۱۹۴۱ – جیپرز کریپرز ( ۲۰۰۱ )
۱۳ اتومبیل هالووین

هرکسی که‌این فیلم را چشم باشد , تصویر این کامیون تعجب آور و غریب را در یاد خویش دارااست &# فروش خودرو هیرسا ; Jeepers Creepers که در سال ۲۰۰۱ به سناریو در آمد , در باب گروهی از اشخاص است که توسط موجودی شیطانی که به شکل دراماتیکی پیرو قربانیان خود مسافت‌ها را می‌پیماید , شکار می گردند . شورلت COE 1941 ( کامیون با اتاق سوار شده روی خرید خودرو فروش خودرو ) این نقش را به عهده دارااست .


۲ - پلیموث خشم ۱۹۵۸ – کریستین ( ۱۹۸۳ )
۱۳ خرید خودرو فروش خودرو هالووین

یکی از فیلم‌های کلاسیک ترسناک مبنی بر خرید خودرو فروش خودرو , یعنی کریستین , روز جاری نیز به همان اندازه ترسناک است که در سال ۱۹۸۳ برای نخستین دفعه پخش شد . با کارگردانی جان کارپنتر و اقتباس از رمان استفان کینگ , کریستین خرید خودرو فروش خودرویی با مزه خشونت و انتقام است .

این نقش را خرید خودرو فروش خودروی زیبای پلیموث خشم ۱۹۵۸ که تخریب‌ناپذیر است بازی می‌کند . هربار که در فیلم آسیبی به او می رسد , همگی فرورفتگی‌ها و خراش‌ها خود را نوسازی می کنند . این زیبای کینه‌جو یک ابلیس در جامه مبدل است .

۳ - لینکلن کانتیننتال ام کی ۳ – اتومبیل ( ۱۹۷۷ )
۱۳ اتومبیل هالووین

این اتومبیل یکی رعب انگیزترین خرید خودرو فروش خودروهای شناخته شده تاکنون است . این خرید خودرو فروش خودروی لینکلن کانتیننتال ۱۹۷۱ , یک خرید خرید خودرو فروش خودرو فروش خرید خودرو فروش خودرو با پباده سازی منحصربه‌فرد جورج باریس است که طراحی ۱۹۶۶ Batmobile و Munster Koach را در کارنامه داراست .

در اولِ فیلم «خرید خودرو فروش خودرو» به یک شهر کوچک میرسد و آغاز به کشتن تمامی افراد شهر می‌نماید . کسی آن را رانندگی نمی کند , این خرید خودرو فروش خودرو تسخیر شده و فراوان آشوب‌گر است . جیمز وارد , کارمند CA اشاره کرد که این همان خرید خرید خودرو فروش خودرو فروش خرید خودرو فروش خودروی است که شخصیت «بندر» ( Bender ) در فیلم «هانکینگ» ( Honking ) ( فصل ۲ , قسمت ۱۸ ) به آن تبدیل می‌شد . بندر درین فیلم به وسیله خرید خرید خودرو فروش خودرو فروش خرید خودرو فروش خودرو - گرگینه , نوعی عفونت یا نفرین که روی ربات‌ها اثر میکند , کثیف شده بود و شب‌ها به خرید خرید خودرو فروش خودرو فروش خرید خودرو فروش خودرو گرگینه تبدیل می‌شد . کریستین مشابه سازی شده ( پلیموث ) هم در‌این نصیب ظاهر می شود .

۴ - فورد اف - ۱۰۰ ۱۹۷۸ – ولف کریک ( ۲۰۰۵ )
۱۳ اتومبیل هالووین

«ولف کریک» یکی‌از پر استرس‌ترین فیلم‌ها است . با نشر این فیلم در سال ۲۰۰۵ , ستایش‌ها و نقدهای بسیاری را برای صحنه‌های قتل وحشتناک , وحشیانه و سردش برانگیخت . قصه فیلم به ظاهر اقتباسی از روی داد های واقعی بود .

جان جارات ( John Jarratt ) در نقش انسان بد فیلم , میک تیلور ( Mick Taylor ) , شخصیتی نحس که یک فورد اف - ۱۰۰ ۱۹۷۸ آبی‌رنگ واضح را می راند , ظاهر میشود . این فیلمی بود که مرا شب بیدار نگه داشت , هرچند خرید خرید خودرو فروش خودرو فروش خرید خودرو فروش خودرو به تنهایی شیطانی نبود اما رابطه آن با این فیلم به تنهایی کافی است تا هر موقع فورد اف - ۱۰۰ را می بینم لرز بدم را فرا گیرد .

فیلمبرداری فیلم در نقاط بدور افتاده استرالیا خیر تنها باعث وحشت توریست‌ها میگردد , بلکه سبب می شود تا قبل از هرگونه مسافرت جاده‌ای در این میهن فکر کنید .

۵ - هومر – خانواده سیمپسون ( ۱۹۹۱ )
۱۳ اتومبیل هالووین

در سال ۱۹۹۱ «هومر» در دنیا در یک قسمت از سریال خانواده سیمپسون با عنوان ‘ Oh Brother , Where Art Thou ’ به سناریو در آمد ( فصل ۲ , نصیب ۱۵ ) . اگر‌چه این قسمت ویژه هالووین که خانواده سیمپسون به خاطر این خصوصیت شناخته شده‌است , نبود , اما وقتی که مایک استیونز آن را طراحی کرد منجر شوکه شدن برخی‌ها شد .

بنا به گفته مایک , کارمند caradvice , گزینش این طرح برای این لیست به عنوان خرید خودرو فروش خودرو ترسناک انتخاب مسخره و غیر دورازشوخی ای است . این طرح دارنده دو گنبد حبابی است , که یک عدد در پشت خرید خودرو فروش خودرو برای بچه‌های سرکش خانواده با امکانات جانبی مثل پوزه‌بند و زنجیر قراردارد و سه شیپور دارااست تا دیگر نگرانی از بابت اینکه هنگام عصبانیت کجا ضربه بزنید نداشته باشید . شایسته ترین قسمت قصه نیز جایی است که «هومر» می‌پندارد صدای خرید خودرو فروش خودرو سبب ساز می شود مردم اندیشه کنند عالم به پایان رسیده است .

مایک میگوید : «هومر , ما کلیه تو‌را دوست داریم , ولی از این که در جهان


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو شیپور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]