۲۱ اتومبیل که پس از توقف تولید , در سال ۲۰۱۶ به فروش رفتند ( نصیب اولیه )

شنبه 25 شهريور 1396
1:43
Battle Schaefer

در این لیست , با ۲۱ خرید خودرو فروش خودرویی آشنا می‌شوید که تولید آنها متوقف شده البته در سال ۲۰۱۶ به فروش رفته‌اند .

لیست خرید خودرو فروش خودروهای پرفروش متعارف معمولا دوچندان تغییر و تحول نمیکند , این خرید خودرو فروش خودروها معمولاً مشتمل بر : فورد محرمانه F , تویوتا کمری , هوندا آکورد و خرید خودرو فروش خودروهای نیز مقام است , که طی سال ها سال این لیست در دست آن ها است .

با جستجوی عمیق‌تر در لیست خرید خودرو فروش خودروهای فروخته شده در سال ۲۰۱۶ , موردها کمیابی به چشم میخورد . مثلا , ما تعداد متعددی از خرید خودرو فروش خودروها را یافتیم , که رسما ساخت آن‌ها در سال ۲۰۱۵ به پایان رسیده است و بعضی مدل‌ها حتی قبل از این تاریخ , تولیدشان متوقف شده است که هنوز نیز به نحوی برنده به پیداکردن خریدارانی در سال ۲۰۱۶ تا انتهای ماه نوامبر بودند . گزارش فروش اتومبیل یک فرآیند پیچیده است , بدین ترتیب توضیحات و دلایل متعددی میتواند وجود داشته باشد , که به عنوان مثال چه‌طور لکسوس هنوز نوع LFA را در سال ۲۰۱۶ به فروش می‌رساند , یا این که این‌که شرکت سایون در درحال حاضر فروش IQ است . در این ارتباط می بایست ذکر کرد , صرفا به خیال اینکه یک خرید خودرو فروش خودرو در لیست فروش گزارش شده است , به‌این مفهوم نیست که این خرید خرید خودرو فروش خودرو فروش خرید خودرو فروش خودرو به یک مشتری عادی فروخته شده‌است . انواع شیوه‌های فروش از قبیل فروش ناشناس و فروش به ناوگان‌ها هم در بین گزارش‌های ماهانه شمارش میشوند . صرف‌نظر از توضیحات داده شده , اعداد و ارقام در این لیست واضح است , پس در پی با ما یار باشید تا با ۲۱ خرید خودرو فروش خودرویی آشنا میشوید که تولید آنان متوقف شده اما در سال ۲۰۱۶ به فروش رفته‌اند .

۱ - پورشه ۹۱۸ اسپایدر ; یک دستگاه
پورشه

هایپرکار هیبریدی پورشه , دارنده شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر معادل با ۲ . ۲ ثانیه , حداکثر سرعت در حدود ۳۲۰ کیلومتر در ساعت و استایلی خوشگل است . همچنین این خرید خرید خودرو فروش خودرو فروش خرید خودرو فروش خودرو رکورد سریعترین بدور پیست رعد وبرق وابسته به Caranddrive را در مشت داراست . این پورشه به تعداد محدود و خاص ۹۱۸ دستگاه تولید شده است . تعداد ۳۰۰ دستگاه از این خرید خودرو فروش خودروها در ایالات متحده فروخته شده است و پایانی دستگاه از این خرید خرید خودرو فروش خودرو فروش خرید خودرو فروش خودرو طبق اطلاع‌رسانی پورشه در ژوئن ۲۰۱۵ تولید شده‌است .

۲ - مرسدس بنز SLS AMG ; یک دستگاه
مرسدس بنز

قبل از اینکه خرید خودرو فروش خودروی AMG GT به ایجاد رسد , مرسدس بنز SLS , به مقطع سالیان دراز به‌عنوان پرچمدار مرسدس شناخته می شد . این اتومبیل با کاپوت کشیده , بخش کوتاه انتهای اتومبیل و درهای دارای شهرت به گالوینگ که به جا مانده اجداد این اتومبیل , یعنی SL شناخته می شود . SLS به عنوان یک سوپراسپرت با‌ابهت , معنی‌دار و ماندگار , نشان می دهد که یک مرسدس باید به چه شکل باشد . نسخه‌ی ویژه‌ی SLS برای سال ۲۰۱۵ , پایانی مدل از این جور است , که در یک بازه معین , مقام خویش را به خرید خودرو فروش خودروی ارزان‌تر , سریع‌تر و قابل توجه‌تر AMG GT سپرده است .

۳ - لندروور LR2 ; ۳ دستگاه
لندروور


LR2 , نهایی باقیمانده‌ی لندروور از مقطع شراکت با فورد است , که در آن سوی مرز انگلستان با اسم فریلندر شناخته می گردد ; قطعات مشترک زیاد متعددی با خرید خودرو فروش خودروهای دیگر این کمپانی بزرگ داراست , اعم از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ولوو با آرایش و پیرایش خطی و پلتفرم C1 که همچنین در فورد فوکوس و ولوو S۴۰ نیز از آن استفاده شده شده‌است . با این وجود , این اتومبیل استایل جذابی دارااست که شایسته‌ی یک لندروور کوچک است و باعث موفقیت میانگین آن در آمریکا شده‌است ; ساخت این ورژن نیز در سال ۲۰۱۴ توقیف شد &# خرید خودرو هیرسا ;



برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 63 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو شیپور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]