جرمی کلارکسون عوارض مبهمی برای استفاده نکردن از خرید خودرو فروش خودروهای برقی دارد

شنبه 25 شهريور 1396
1:43
Battle Schaefer

اگر هنوز شک و تردید دارید که آیا جرمی کلارکسون در برنامه‌ی گرند تور بسیار متفاوت‌ از Top Gear است یا خیر , در پاسخ می بایست بگوییم شخصیت او تغییرناپذیر است .


جان وولکر از نشریه‌ی https://hirsamotors.com/carsales/ , در گزارشی به نقل پیمان اخیر جرمی کلارکسون در مصاحبه با Business Insider اشاره کرده بود . در مصاحبه‌ی ذکر شده جرمی کلارکسون به خرید خودرو فروش خودروهای برقی و تسلا بی‌اعتنایی کرد . احتمال میرود وی و همکارانش در گرند تور به تعریف و طرفداری از خرید خودرو فروش خودروهای هیدروژنی بپردازند .

جرمی کلارکسون میگوید : «راه‌حل جایگزین هیدروژن است . ولی با بالا رفتن تقاضا برای خرید خرید خودرو فروش خودروهای الکتریکی , رغبت خرید خودرو فروش خودروسازان برای ساخت خرید خودرو فروش خودروهای هیدروژنی کاهش پیدا می‌نماید . ما بایستی خرید خودرو فروش خودروهای پیل سوختی داشته باشیم . تمامی جای جهان باید خرید خودرو فروش خودروهای پیل سوختی داشته باشند . »

هیدروژن ممکن است راه‌حلی مطلوب باشد ; البته در حال حاضر تعداد کمی از کمپانی‌های خرید خودرو فروش خودروساز به این سمت رفته‌اند و زیرساخت آن نیز دوچندان ابتدایی و لخت است . ایستگاه‌های شارژ برقی هنوز به‌طور عمومی در همگی جا فراگیر نشده‌اند ولی آینده برای این فناوری واضح است .

طبق گفته‌ی وولکر ; مخالفت جرمی کلارکسون با خرید خودرو فروش خودروهای الکتریکی دلایل اشتباه و تاریخ‌ مصرف گذشته‌ای دارد . او همچنان معتقد است افت ولتاژ برق نیویورک به جهت شارژ کردن دستگاه‌های الکتریکی مثل گوشی‌های هوشمند است و ورود خرید خودرو فروش خودروهای الکتریکی بدین مجموع موقعیت را بدتر از این می کند . او این نکته را نادیده گرفته است که کاهش ولتاژهای برق شهری در روزهای گرم فصل تابستان به جهت استعمال از امکانات تهویه‌ی هوا و کولرها است .

جرمی کلارکسون در ادامه‌ی صحبت‌هایش , بر نیاز بیش‌تر به نیروگاه‌های برق در امریکا و بریتانیا – در حالتی‌که همه‌ی اشخاص در حالا شارژ خرید خودرو فروش خودروهای برقی خود باشند – تأکید می نماید . این اظهارات مغایر چیزی است که تعداد بی‌شماری از دارندگان خرید خودرو فروش خودروهای برقی از تجارب فردی خویش حین شارژ خرید خودرو فروش خودروهایشان در شب ابراز کرده‌اند . از طرفی کلارکسون فناوری‌های نو تولید الکتریسیته را هم در نظر نمی‌گیرد .

عقیده‌ی جرمی کلارکسون بر اساس به کار گیری از هیدروژن به‌جای خرید خودرو فروش خودروی برقی , خلاف تمجیدی است که او از بی‌ام‌و i8 داراست . مشخص نمی باشد چند دفعه جرمی عملکرد نموده است خرید خودرو فروش خودروی تویوتا میرای را سوخت‌رسانی نماید و اما در این‌که وی میرای را برتر از i8 بداند , شک و تردید متعددی موجود است .

به حیث نمی رسد حقایق و دیدگاه‌های کلارکسون راجع به خرید خودرو فروش خودروهای برقی از عصر اجرای برنامه‌ی Top Gear که جرمی خرید خودرو فروش خودروی G - Whiz و اولین رودستر تسلا را به تمسخر می‌گرفت و حتی به حافظه آن ایلان ماسک , بی‌بی‌سی را به دادگاه کشاند , تابه‌حال تغییر کرده نموده باشد . خرید خودرو فروش خودروهای برقی برای همه‌ی خانواده‌ها مطلوب نیستند البته علاقه‌مندان خاص خویش را دارا‌هستند . موانعی که هنوز باید برای برطرف کردن آن‌ها کار کرد شامل زیرساخت‌ها , یادگرفتن و هزینه‌های اولیه می باشند ; اما مورد ها ذکرشده سبب ساز نشد تسلا ناامید شود . حتی تسلا بخش بزرگی از بازار را با فناوری خویش در اختیار گرفته است و همچنین برندهای سابق دیگر نیز به خرید خودرو فروش خودروهای برقی روی آورده‌اند . پس به لحاظ می‌رسد نادیده گرفتن خرید خودرو فروش خودروهای برقی منطقی نمی‌باشد .

اعلام حیث یک بحث است و انتشار داده ها خطا و خطرناک , بحثی دیگر . شاید برنامه‌ی جرمی کلارکسون سناریوی مشخص و از پیش تعیین‌شده‌ای داشته باشد , ولی شخصیت وی تغییرناپذیر است . هنوز هم می‌توان به برنامه‌ی گرند تور این مجال را اعطا کرد تا خط مش متفاوتی نسبت به خرید خودرو فروش خودروهای برقی در آن شاهد باشیم . البته بااین‌حال نمی‌توان به‌راحتی از مصاحبه‌های مجریان آن گذشت . به‌دنبال می توانید بخش‌هایی کوتاه از نصیب سوم برنامه‌ی گرند تور را ببینید :



برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو شیپور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]