تویوتا کرولا : نگاهی به ۵۰ سال قبلی یکی‌از محبوب‌ترین خرید خودرو فروش خودروهای دنیا

شنبه 25 شهريور 1396
1:44
Battle Schaefer

ویژگی برجسته‌ی این نسل , دسته هاچبک GTI و بعد ها نوع لیفت‌بک ۵ درب SX بود . هر دوی این خرید خودرو فروش خودروها از خرید خودرو فروش خودرو ۴A - GE ۱ . ۶ لیتری گونه ۱۰۰ کیلوواتی استفاده می‌بردند .

برای این نسل , مدل‌های کوپه ۲ درب و لیفت‌بک ۳ درب ( که هیچ‌گاه به طور رسمی به فروش گذاشتهه نشدند ) هم ابعاد با پلتفرم استاندارد انتقال نیرو به ۴ محور , به بقیه‌ی مدل‌ها بیش تر شدند .

واقعیت جالب : در قسمتی از برنامه‌ی کاملی که به اشتراک‌گذاری مدل‌ها با تولید‌کنندگان محلی را تشویق و اشاعه می کرد , Holden همکاری‌اش را با نیسان به اتمام رساند , درین همکاری مدل‌های پولسار و آسترا به‌صورت محلی به فروش می‌رسیدند .

در همین آیتم , بخش محلی جنرال خرید خودرو فروش خودروز همیاری مشترکی با تویوتا آغاز کرد و شروع به خرده‌فروشی جور نووا کرد , نووا یک سدان و هاچبک کرولا با مارک و ظاهری متفاوت بود , این تفاوت در شکل چراغ‌های عقب و همینطور شیشه‌ی جلو و سپرها به‌وضوح معلوم بود .

همکاری تویوتا و جنرال خرید خودرو فروش خودروز همچنین مدل‌های هولدن آپولو , تویوتا کمری با مارک جدید و تویوتا لکسن ( که در واقع یک هولدن کومودور با برند نو بود ) را ایجاد کرد .

هفتمین نسل : AE100 ( از ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۹ &# خرید و فروش خودرو هیرسا


کرولا AE100 در سال ۱۹۹۴ در استرالیا پرده‌برداری شد , یعنی هنوز یک سری سال از بقیه‌ی عالم عقب بود . این بار عامل تأخیر , توقع شرکت برای افتتاح کارخانه‌ی جدیدش در آلتونای ملبورن بود . در تولید محلی این اتومبیل تنها دو مدل ارائه شد که عبارت بودند از سدان ۴ درب و هاچبک ۵ درب .

قبل از افتتاح این کارخانه‌ی مدرن , هم محلی استرالیا در زمانی که شرکت اسپرینتر جور لیفت‌بک ۵ درب را وارد کرد ; به‌نوعی کرولا AE100 را تجربه کردند . با وجود ارزش خرید خودرو فروش خودرو که حدود ۳۰ هزار دلار بود , کرولا AE100 طرفدار متعددی نداشت .

راستی جالب شماره ۱ : AE100 آخرین کرولایی بود که در استرالیا ساخته شد . در حین زمان ۳۰ سال ساخت محلی , کارخانه‌های ساخت محلی تویوتا توانستند بیشتراز ۶۶۶ , ۷۰۰ کرولا به فروش برسانند .

با کاهش تعرفه‌های خرید خودرو فروش خودرو , به‌صرفه بودن پرونده‌ی تجاری ساخت خرید خودرو فروش خودروهای محلی کوچک , روز به روز اضافه تحت سؤال می‌رفت و در سال ۱۹۹۱ آخرین کرولا در خط ایجاد این تأسیسات وارد مرحله‌ی تولید شد . تاهنگامیکه برند هولدن در سال ۲۰۱۱ شروع به ایجاد نوع کروز کرد , این تصور وجود داشت که کرولای جور ۱۹۹۹ آخری خرید خودرو فروش خودروی کوچکی است که در استرالیا ساخت می شود .

واقعیت جالب شماره ۲ : همانند نسل قبلی , کرولا AE100 در استرالیا با نام هولدن نووا به فروش رفت و دارنده شیشه جلو‌ , سپر و چراغ‌های عقب منحصربه‌فرد بود .

واقعیت دیدنی شماره ۳ : وقتی در سال ۱۹۹۷ , کرولا به رکورد فروش بیش تر از ۲۰ میلیون مدل دست یافت و همچنین توانست مقام محبوب‌ترین خرید خودرو فروش خودروی زمان را از فولکس‌واگن جور ۱ ( بیتل ) برباید .

نسل هشتم : AE110 ( از ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ )
eighth generation

گشوده هم اهل یک محل استرالیا , یه خرده پس از بقیه‌ی عالم AE110 را مشاهده کردند . AE110 زمانی فروشش را در مرزهای استرالیا مقدمه کرد که یک نوع لیفت‌بک وارد شده با چراغ‌های جلوی تعالی و برآمده و شیشه جلوی وسیع با کادر کرومی بود .

زمانی ساخت مدل‌های AE100 در سال ۱۹۹۹ به انتها رسید , کمپانی آن را با یک مدل لیفت‌بک با ظاهر تازه و یک گونه سدان جدید برای استرالیا جایگزین کرد .



برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 118 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو شیپور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]