پارکینگ‌های آتی : تغییراتی شگرف در عصر خرید خودرو فروش خودروهای خودران

شنبه 25 شهريور 1396
1:55
Battle Schaefer

کمپانی‌های خرید خودرو فروش خودروساز در درحال حاضر فعالیت بر روی فناوری‌هایی میباشند که خرید خودرو فروش خودروها بتوانند خودشان به‌طور مداد بوستان شوند . الگویی که در صنعت خرید خودرو فروش خودرو به زودی فراگیر می‌شود .

ژانویه‌ی سال جاری بود که شرکت تسلا خرید خودرو فروش خودروز سامانه‌ی &# فروش خودرو هیرسا ” را معرفی کرد ; امکانی که به بسیاری از خرید خودرو فروش خودروهای جدیدش اذن میدهد به‌صورت اتوماتیک پارک شوند . صاحبان خرید خودرو فروش خودرو با استفاده از یک تلفن همراه هوشمند یا ریموت خرید خودرو فروش خودرو , می توانند از رویه دور به خرید خودرو فروش خودروهای خویش فرمان دهند تا درب‌های پارکینگ را باز کنند , وارد پارکینگ شوند , بوستان نمایند و خودشان خاموش شوند . زمانی که رانندگان دوباره به اتومبیل نیاز داشته باشند , می‌توانند از راهی مشابه آنان را فراخوانی نمایند .

در آینده‌ای نه چندان دور , کارگران ساختمانی آغاز به تخریب و تغییر تحول ۲۷ . ۰۰۰ مترمربع فضای یک پارکینگ معمولی در ناحیه‌ی حریم پارک حومه‌ی شهر نشویل می‌کنند و آن را به فضایی با روش آینده تبدیل می نمایند که تمام روندهای اخیر در شهرسازی مدرن را با خود به‌همراه دارااست . در‌پی می‌توانید طرحی از آن را ملاحظه کنید .

توسعه‌دهندگان اکثر اوقات تمایل دارند فضاها و مکان‌های کوچک را به‌همراه چیزهایی مانند پانل‌های خورشیدی و سقف‌های سبز ترکیب کرده و بسازند . ولی تعداد مضاعف متعددی موارد این چنینی در سطح شهر موجود است . خصوصیتی که این پروژه را منحصربه‌فرد می‌نماید این است که او‌لین پارکینگ طراحی شده در منطقه‌ای در سراسر مرز و بوم امریکاست که خرید خودرو فروش خودروهای دارای خصوصیت خود کار مثل سامانه‌ی “ فراخوانی ” تسلا می‌توانند خودشان به‌صورت خودکار در آنجا بوستان نمایند و به شبکه‌ی گسترده‌ی حمل و نقل متصل شوند .

فضای شهری

شاید رانندگان وسایل نقلیه تامل نمایند که نیازی به تغییر ساختارهای راجع مثل پارکینگ‌های عادی به فضاهایی با راه و روش آتی نیست . اما مانند هر بخش دیگری از صنعت حمل و نقل که زیر تأثیر فناوری است , پارکینگ‌ها هم از این مسئله مستثنا نیستند . متخصص ها معتقدند در دهه‌ی آینده , این فناوری‌ها سبب ساز تغییر‌و تحول در خواسته‌های رانندگان از یک پارکینگ خواهد شد . در فیض , مادامی‌که این تغییرات ادامه پیدا کنند , ساختمان‌های موجود هم احتمال دارد نیاز به تغییر و تجهیز شدن داشته باشند و حتی ساختارهای جدید نیز از آغاز ساخته خواهند شد . در شهر نشویل طراحان فضای شهری در تلاش برای پیشتاز شدن در انجام این تغییرات می باشند .

برایان رایت , مدیریت ارشد کمپانی برنامه‌ریزی و طراحی شهری که اداره‌ی پروژه‌ی نشویل را بر عهده دارد می‌گوید : “ این مشتری‌های ما نیستند که مارا به جلو سوق میدهند , این گروه‌های سرمایه‌گذاری هستند که با سرمایه‌گذاری در پروژه و درخواست تجهیز ساختار , منجر تغییر در مکان‌های فعلی یا ساخت فضاهای نو می شوند و این در واقع یک تغییر‌و تحول مهم خواهد بود . ”


خرید خودرو فروش خودروهای خودران نیاز به فضای واقع در جلوی ساختمان‌ها را برای سرنشینان وسایل نقلیه برطرف می‌نمایند . پس از بیرون شدن سرنشینان اتومبیل در یک ناحیه‌ی معین , خرید خودرو فروش خودرو به‌صورت خودکار به پارکینگ می‌رود . در حالتی‌که سرنشینان قصد پیاده شدن از اتومبیل را نداشته باشند نیز با تکان اتومبیل در مکان باریک‌تری نسبت به فضاهای معمول فعلی که دارنده ۲ . ۷ متر پهنا میباشند , در نهایت فضای کوچک‌تری را اشغال خواهند کرد که شاید دارنده پهنا ۲ . ۱ متر یا این که چه بسا ۱ . ۹ متر باشند . قرارگیری وسایل نقلیه در فضاهای کوچک‌تر به نوبه‌ی خویش می‌تواند میلیون‌ها دلار صرفه‌جویی برای شرکت‌های ساخت و ساز , خریداران مسکن و مصرف‌کنندگان را به‌دنبال داشته باشد . ولی این تنها یک بخش کوچکی از زمینه است .

خرید خودرو فروش خودروهای دارنده امکانات ارتباطی , بُعد دیگری از توانمندی‌های خرید خودرو فروش خودروهای خودران را پر‌نور می‌سازند . هم در وسایل نقلیه‌ی دارای تجهیزات ارتباطی تنها با صاحب و مالک خود و نیز در وسایلی که به اشتراک گذاشته می‌شوند , قابلیت و امکان فراخوانی خرید خرید خودرو فروش خودرو فروش خرید خودرو فروش خودرو از راه و روش دور بدان مفهوم است که نیازی نیست پارکینگ‌ها دقیقاً در میانه مناطق دارای مرکزها خرید یا نزدیک به نواحی راس شهر واقع شوند . پارکینگ‌ها پتانسیل آن را دارند که در خارج از مناطقی که ارزش ملک بالاست و استفاده‌های دیگری می‌توان از آن داشت , قرار گیرند . این مسئله خیر صرفا تغییرات شگرفی در شرایط پارکینگ‌ها بلکه تغییرات بزرگی در بخشها اطراف آنان‌را نیز به دنبال خواهد داشت .

“ با تشکیل داد پارکینگ‌ها بالاتر از حد مجاز , ترافیکی در جاده‌ها بوجود می‌آید که غیر قابل تحمل خواهد بود . ”

راسل پرستون یک طراح نواحی شهری در شرکتی محرمانه در شهر بوستون می‌گوید : “ شهرها و شهرستان‌های ما در واقع بایستی در مقیاس انسانی باشند تا کاربردی بوده و پویا و زنده باشند و این فناوری‌ها به طراحان قابلیت طراحی در مقیاس انسانی را می‌دهند و پیش فرض فضای قرارگیری اتومبیل نباید مکانی برای خرید خودرو فروش خودرویی به وزن دو بدن باشد . مردمان در جلوی یک مغازه یا این که سوئیت محل زندگی خواستار وجود پارکینگ‌های شخصی برای بوستان خرید خودرو فروش خودروهای خود – و چیزی بیش‌تر از آن – میباشند , اما این


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 172 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو شیپور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]