کراس‌اوور جدید کیا استونیک , معرفی شد

دوشنبه 17 مهر 1396
0:19
Battle Schaefer

چند روز پیش , شاهد پرده برداری هیوندای از نوع کنا بودیم و حال کیا , دیگر خودروساز کره‌ای , با خودروی جدید استونیک به سبد محصول ها خویش تنوع خواهد اعطا کرد .

این کراس‌اوور کوچک , تا تعدادی ماه دیگر وارد بازار جهانی خواهد شد و دقیقا در کلاس بدنه‌ی هیوندای کنا قرار دارد . مهم‌ترین رقیب کیا استونیک در معیار فروش , نیسان مزاح خواهد بود که از سال ۲۰۱۱ تاکنون , قسمتی از پرفروش‌ترین خودروهای دنیا در تیم کراس‌اوورهای کامپکت بوده است .

خودروی استونیک در کلاس شاسی‌بلندهای تیم B قرار می‌گیرد که محبوبیت زیادی در اروپا دارا هستند و به اندازه هر ساله ۱ . ۱ میلیون دستگاه در قاره‌ی سبز , فروخته می گردند . کارشناسان معتقدند که‌این آمار , تا سال ۲۰۲۰ از ۲ میلیون دستگاه در سال بالاتر خواهد رفت .

کیا خرید خودرو هیرسا

سبک پباده سازی استونیک , خصوصا در نمای روبه‌رو , نو و نسبتا مختلف از سایر محصول ها کیا است ; هرچند به لطف استفاده از جلوپنجره‌ی یک‌تکه , جزء لهجه طراحی روز جاری این خودروساز را به همراه دارد . محل کار پباده سازی کیا در اروپا , در همیاری مشترکی با مهندسان کره‌ای این مارک , نقش زیادی در عرضه‌ی استونیک داشته‌ است . این محصول در مقایسه با هیوندای کنا , یک فرم کلی بدنه‌ی بسیار میانه‌رو و ساده تعیین کرده است که خطوط حجم‌دهنده و سه‌بعدی ناچیزی داراست .

کیا استونیک Kia Stonic 2018

خریداران استونیک , به‌احتمال دوچندان از نسخه‌های دورنگ آن بیشتر استقبال خواهند کرد . این خودرو با رنگ سقف گوناگون از بدنه , قابل خرید است و بیشتراز ۲۰ ادغام متفاوت را پوشش می‌دهد که دربرگیرنده ۵ رنگ مجزا برای سقف است .

همانند رنگ‌بندی متنوع , پیشرانه‌های گوناگونی برای کیا استونیک قابل انتخاب خواهد بود . نسخه‌ی پایه از این جور , نمونه‌ی توربوشارژ و ۱ لیتری موسوم به T - GDI یار خواهد داشت که اقتدار ۱۲۰ اسب بخار فراهم خواهد کرد . دیگر پیشرانه‌های استونیک , شامل نسخه‌های ۱ . ۲۵ لیتر و ۱ . ۴ لیتری خواهد بود که قدرت‌هایی تا ۱۳۵ اسب بخار ارائه خواهند کرد . علاوه بر این‌ها , نسخه‌ی دیزلی ۱ . ۶ لیتر , به‌عنوان کم‌مصرف‌ترین گزینه‌ی قابل انتخاب برای این اتومبیل تولید خواهد شد .


کیا در تلاش است تا با عرضه‌ی نوع استونیک , کراس‌اووری کوچک , کم‌مصرف و ارزان‌خرید خودرو فروش خودرو ارائه نماید که برای مصارف روزانه و رانندگی در شهر مطلوب باشد . این برند ادعا می کند که رانندگی با استونیک , به لطف فناوری مناسب به‌کاررفته در سیستم تعلیق و فرمان , آهسته و لذت‌بخش خواهد بود . این خودرو در حال حاضر قرار است صرفا به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه شود ; ولی آپشن‌های روز , مثل کنترل پایداری ( ESC ) و نگهداری تعادل ( VSM ) را در همه‌ی نسخه‌ها به همراه داشته باشد .

کیا استونیک Kia Stonic 2018


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو شیپور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]