کراس‌اوور کنا , محصول تازه هیوندای معرفی شد

دوشنبه 17 مهر 1396
0:23
Battle Schaefer

کنا , اولی محصول هیوندای در کلاس کراس‌اوورهای کوچک است که در سگمنت شاسی‌بلندهای مجموعه B تعریف می شود . این سبک خودروها , بیشترین رشد تقاضا در سال‌های اخیر را به همراه داشته‌اند و بنا به پیش‌بینی کارشناسان , تا کمتر از ۱۰ سال دیگر , پرفروش‌ترین کلاس‌ خودرویی جهان خواهند بود . قبل از هیوندای , تویوتا با جور CH - R و فورد با خرید خودرو فروش خودرو اکواسپرت , حضور قدرتمند خویش در بازار کراس‌اوورهای کوچک را آغاز کرده‌اند . ایجاد کنا یار و همدم با طراحی یک پلت‌فرم نو , مطلقا برای برند کیا نیز موثر خواهد بود و زمینه‌ساز محصولی مدرن برای این خودروساز خواهد شد .

هیوندای کنا Hyundai Kona 2018

روز گذشته , بیش تر از ۴۰۰ خبر نگار کارشناس در صنعت خودروی دنیا به سئول پایتخت کره‌ جنوبی دعوت شدند تا شاهد مراسم پرده‌برداری از گونه کنا باشند . هرچند این خودرو به اسم جور ۲۰۱۸ شناخته می‌شود ; اما تا یک ماه دیگر فروش قانونی خویش در کره‌ی جنوبی را مقدمه خواهد کرد و یک‌سری ماه پس از آن , در سراسر عالم عرضه خواهد شد . همانند بخش اعظمی دیگر از تولیدات هیوندای مانند سانتافه , توسان , سوناتا و آزرا , اسم کنا نیز از ناحیه‌ای معروف برای مردم ایالات متحده گرفته شده است و به جزیره‌ای توریستی در منطقه‌ی هاوایی اقیانوس آهسته اشاره دارد . همینطور , نسخه‌ی خاصی از کنا با نام آیرون‌من ( مرد آهنی ) در مراسم رو نمایی به سناریو گذارده شد که با کیت بدنه‌ی منحصربه‌فرد , حدود ۴ سانتیمتر , پهن‌تر از دسته استاندارد است . این محصول ویژه , با رینگ‌های اسپرت ۱۹ اینچ , یاروهمدم با لوگوی آیرون‌من و چراغ‌های تمام LED خواهد بود .

هیوندای کنا Hyundai Kona 2018

فعلا , مجموعه شاسی‌بلندهای هیوندای مشتمل بر سانتافه , سانتافه گرند اسپرت و توسان می شود . با توجه به حجم بالای تولید و فروش تولید ها این برند در سطح جهانی , کمبود خودرویی در کلاس کنا برای هیوندای شم می شد . دیو زوچووسکی , مدیر سابق هیوندای در ایالات متحده , گفته بود حضور هیوندای در بازار آمریکا , با دقت به علاقه‌ی شدید مردمان این مرز و بوم به وانت‌ها و کراس‌اوورها , با چالشی بدون شوخی روبرو است و باید با ساخت دسته کنا و خودروی وانت پیکاپ سانتاکروز , محصولات هیوندای را تقویت کرد .

نمای ظاهری کنا , در همت است تا برای جوان ها و اشخاص علاقه‌مند به خودروهای اسپرت کاربردی جذابیت داشته باشد . ارتفاع کف خرید خودرو فروش خودرو از تراز جاده چندان مضاعف نیست و با این حساب , سوار و پیاده شدن از آن برای اشخاص متفاوت آسوده خواهد بود ; اگرچه حتما برای حرکت در مسیر‌های ناهموار بیرون جاده , نامناسب به‌ لحاظ می‌رسد . چراغ‌های جلو و نحوه‌ی قرار بیان کردن مه‌شکن‌ها در جور کنا , زبان پباده سازی تازه هیوندای برای تولید ها شاسی‌بلند این برند در آینده را نشان میدهند و می‌توان اعتقاد داشت که نسل نو سانتافه , شباهت متعددی با کنا داشته باشد .

هیوندای کنا Hyundai Kona 2018

در نمای کناری , هیوندای تمام همت خویش را به کار برده است تا با استفاده‌ی استادانه از خطوط حجم‌دهنده , ظاهری اسپرت و ولی جادار به کنا تزریق کند . هر چند عرض نسبتا دلخواه این اتومبیل در کنار فاصله‌ی قابل قبول محور چرخ‌های جلو و عقب , ابعاد کنا در کلاس کراس‌اوورهای کوچک را دیدنی نموده است . جزو سقف با حالتی مشابه به بالچه در خودروهای اسپرت , برآمدگی چشم‌نوازی دارااست که علاوه بر زیبایی ظاهری , آیرودینامیک کنا را ارتقاء می‌دهد .

هیوندای کنا Hyundai Kona 2018


در قسمت عقب , چراغ‌ها شباهت متعددی به نسل نو هیوندای توسان دارا‌هستند ; اگر‌چه با جایگذاری چراغ‌های ترمز و راهنما در اطراف چرخ و گلگیرها , با خلاقیت هم ملازم شده‌اند . بخش زیادی از سپر عقب کنا از پلاستیک ساخته شده که با رنگ خاکستری تیره , حالتی ارزان‌خرید خودرو فروش خودرو به نمای پشت این خودرو داده است &# خرید و فروش خودرو هیرسا ;



برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 246 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو شیپور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]