تضمین امنیت داده ها با فناوری بی ام و

دوشنبه 17 مهر 1396
0:41
Battle Schaefer

همت این سیستم به این‌گونه است که اتومبیل اطلاعاتی مثل فاصله طی شده , متوسط مصرف سوخت یا این که اطلاعات رویدادی از قبیل تماس سرویس خودکار ساخت می نماید ; برخی از این اطلاعات از روش سیم کارت به‌صورت کد گذاری شده &# خرید خودرو هیرسا ) و انحصاری به سرورهای امن بی‌ام‌و رسول می گردند و از آنجا با اذن کاربر و بر طبق نوع خدمت درخواستی , ارائه‌دهنده خدمت قابلیت و امکان دسترسی به داده ها رمز گذاری شده پیدا می نماید . همواره امنیت اطلاعات در حق تقدم است . برای کاهش ریسک هک شدن , قابلیت و امکان دسترسی فرد ثالث به اتومبیل وجود ندارد . پیتر شواتزنباور می‌گوید :

برای مشتریان ما , بی‌ام‌و CarData به معنی امنیت , شفافیت و در اختیار گرفتن اطلاعات خودروی آنها است که این ویژگی‌ها با خدمات مختلف درخواستی کاربر مخلوط می‌شوند .


به کمک این سیستم رانندگان همواره بر دسترسی سرویس‌دهندگان به اطلاعاتشان ارزیابی دارا هستند ; انتشار اطلاعات , کنسل دسترسی و انصراف از درخواست گذشته با یک کلیک موشواره میسر است . قابلیت تثبیت سرویس‌دهندگانی مانند گاراژها , شرکت‌های بیمه و مدیران ناوگان درین سیستم موجود هست و در‌حالتی که استفاده کننده اذن دهد , اطلاعات او دائما با شرکت ثبت‌شده به اشتراک گذارده می‌شود . این سیستم در مورخ ۳۰ می ۲۰۱۷ در آلمان عرضه شد و به‌تدریج به بازارهای دیگر روش پیدا خواهد کرد .


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 188 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو شیپور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]