با خرید لامبورگینی هوراکان سوپر تروفئو , استخدام لامبورگینی شوید

دوشنبه 17 مهر 1396
0:44
Battle Schaefer

آیا می‌توان ذکر کرد این اتومبیل دستاورد ۲۰ سال گذشته‌ی تولید خودروهای مسابقه‌ای لامبورگینی است؟


این کلام کاملاً درست است . این اتومبیل هوراکان LP620 - 2 سوپر تروفئو نام دارااست و ۱۰۰ درصد یک خودروی مسابقه‌ای لامبورگینی است که با همیاری دلارا ایجاد شده و در معرض فروش قرار گرفته است . سال پیشین خودروی ذکر شده چند مسابقه‌ی کوتاه در خصوصی سوپر تروفئو برگزار کرد ( در‌صورتی‌که علاقه‌مند می‌باشید , اسم آن خرید و فروش خودرو است ) ولی فقط در حدود ۴ . ۰۲۳ کیلومتر را سپری کرد . به لحاظ می‌رسد باید بیش تر به آن میدان اعطا کرد .

همان‌طور که از نامش برمی‌آید , این اتومبیل نسخه‌ی دیفرانسیل عقب لامبورگینی هوراکان با ۶۲۰ اسب بخار اقتدار و پیشرانه‌ی ۵ . ۲ لیتری ۱۰ سیلندر است . خبر خوش آن است که سیستم انتقال قدرت آن به گونه ای استقرار یافته که نشان از یک خودروی مسابقه‌ای سالم و به‌اصطلاح رژیمی داراست ; یعنی سوپر تروفئو از وزن خودروهای استاندارد که حدوداً ۱ . ۲۷۰ کیلوگرم می‌باشند , ۱۵۰ کیلوگرم سبک‌تر است .

قطعاً لامبورگینی هوراکان LP620 - 2 سوپر تروفئو یک خودروی مسابقه‌ای کامل است و خرید خودرو فروش خودرو ۲۰۰ هزار یورو , رقم بالایی برای آن نمی باشد .

لامبورگینی هوراکان سوپر تروفئو

آیا می‌توان تنها با خرید یک سوپر تروفئو به جایگاه قهرمانی رسید؟

کافی است به خاطره آورید که چطور گفته شد این خرید خودرو فروش خودرو , یک محصول مسابقه‌ای کامل است؟ شما برای اشراف بر فناوری نحوه‌ی مسابقه دادن به‌صورت حقیقی و واقعی بایستی علم و استعداد کافی را با نیز داشته باشید . استعمال از امر مسابقه‌ای , کمربند ایمنی , چرخ‌های مسابقه‌ای دارنده قفل مرکزی , سیستم تعلیق قابل تنظیم دستی و ایرودینامیک , تجهیزات ایمنی و موردها بخش اعظمی دیگر برای حرفه‌ای شدن لازم است ; اما هیچ کدام تجربه یا این که شهامت را برای شما به ارمغان نخواهند آورد .

یک سیستم ABS با ترمز ۱۲ مرحله‌ای و یک سیستم در اختیار گرفتن کشش و پایداری ۹ مرحله‌ای , شمارا از خطراتی که عاملشان خودتان می‌باشید نجات میدهند . شما بایستی قوی به غلبه بر ۹۰ درصد خطرها احتمالی پیش رو باشید که در غیر این فیس , با عواقب جبران‌ناپذیری روبرو خواهید شد . در‌صورتی‌که حرفه‌ای فعالیت نکنید , قطعاً موجب پیدایش تصادف خواهید شد . اگر چه سیستم ABS و در اختیار گرفتن کشش موجود است , اما هیچ‌گونه برنامه‌ی پایداری الکترونیکی وجود ندارد .

خبر عالی این است که در حالتی که بتوانید از پس در دست گرفتن لامبورگینی سوپر تروفئو برآیید , زمان کمپانی در مسابقه‌ی GT3 با مجموعه لامبورگینی را به دست میاورید .



برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 157 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو شیپور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]