وانت تمام الکتریکی بیسون , رو نمایی شد

دوشنبه 17 مهر 1396
0:49
Battle Schaefer

ناتان خرید خودرو هیرسا , مهندس ارشد کمپانی هولار می گوید :

با یک سیستم هیبرید معمولی استارت کردیم تا یک وانت پیکاپ با ظواهر سنتی , ملازم با توانایی‌های امروزی را آماده کنیم . پروسه تولید این محصول , به ما اذن اعطا کرد تا با تغییراتی در شاسی , به یک بدنه‌ی دلخواه برسیم . کامپوزیت مصرف شده در وانت بیسون , علاوه بر وزن کم و برخورداری از فناوری روز , با فرایندی فارغ از آلودگی محیط زیست , ساخته شده است . مخلوط فیبر کربن و شیشه , برای اولین‌بار در این نمونه‌ استفاده شده شده‌است , البته مورد آزمایش‌های مشقت بار در کوهستان‌های کانادا قرار خواهد گرفت . چنانچه نتیجه‌ی خیر و خوبی در آزمون‌ها بگیریم , نسخه‌ای منحصر به فرد مسیرهای خارج جاده , از وانت بیسون را برای تولید انبوه در سال ۲۰۲۰ , مهیا خوا‌هیم کرد .

وانت برقی بیسون هولار Havelaar Bison

آرمسترانگ در ادامه‌ی صحبت‌های خود به سیستم تعلیق مدرن و دوجناقی محصول خود اشاره نمود که تعادل دوچندان خوبی به وانت بیسون میدهد و فرمان‌پذیری آنرا ارتقا میدهد . این خرید خودرو فروش خودرو در فضای داخلی فراوان معمولی عمل نموده است , ولی به تقلید از تسلا , یک نمایشگر عظیم به هم پا داراست . موقتی ۹ دوربین در نزدیکی وانت بیسون , گذارده شده است که دید ۳۶۰ مرتبه را برای راننده فراهم می کند . آنچه وجه تمایز این وانت , از سایر خودروهای این کلاس به حساب می آید , امکان استفاده از خرید خودرو فروش خودرو الکتریکی آن , در نقش یک مولد برق است که جریان متناوب با ولتاژ شهری را از طریق پریز خروجی در نصیب توشه , مهیا میکند .


وانت برقی بیسون هولار Havelaar Bison

مقر شرکت هولار در کانادا است , البته شرکائی از چین و آلمان , به طور مالی و فنی از آن حمایت می‌کنند . فاز نخستین تولید وانت بیسون , دربرگیرنده ۱۰۰ دستگاه نمونه‌ی نخستین برای تحویل تا سال ۲۰۲۰ است و ممکن است با استقبال بازار و ارزیابی برخورد فنی , ایجاد خویش را افزایش خواهد داد . خرید خودرو فروش خودرو این سری از وانت بیسون , با استعمال از آپشن‌های استاندارد ; ۴۵ هزار دلار خواهد بود .



برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 110 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو شیپور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]