پژو ۳۰۸ نسخه‌ی ۲۰۱۸ معرفی شد

دوشنبه 17 مهر 1396
0:50
Battle Schaefer

اولی محرمانه پژو ۳۰۸ , هنگامی معرفی شد که جور ۲۰۶ و جانشین آن , ۲۰۷ ; مهم‌ترین محصول این برند بودند . در سال ۲۰۰۷ , گونه ۳۰۸ , فقط یک هاچبک معمولی و اندکی بزرگ‌تر از ۲۰۷ بود , ضمن این که جایگزین گونه ناموفق ۳۰۷ محسوب می‌شد , البته این اتومبیل , خیلی زود مورد اعتنا بازار قرار گرفت و در تیپ‌های بدنه‌ی گوناگون , از جمله سدان و استیشن , کامل شدن شد . خرید خودرو فروش خودرو‌های دیدنی و اسپرت ۳۰۸CC و RCZ هم , روی پلت‌فرم ۳۰۸ و با توکل بر فناوری‌های آن ساخته شدند .

تاکنون , ۲ نسل از پژو ۳۰۸ عرضه شده‌اند که توفیق تجاری این جور را نشان میدهد , چراکه با عبور کرد بیشتراز ۱۰ سال , با دگرگونی‌های متعددی روبرو نبوده است . محرمانه دوم ۳۰۸ که از سال ۲۰۱۳ فروخته میگردد , تا کنون بیش از ۷۶۰ هزار دستگاه , ساخت داشته است و اکنون مهم‌ترین محصول در سبد پژو , محسوب می‌شود .

پژو 2018 Peugeot 308

نوع ۳۰۸ , امروزه یکی پرفروش‌ترین محصولات کمپانی پژو است . این خرید خودرو فروش خودرو در سه تیپ بدنه‌ی هاچبک استاندارد , هاچبک GTi و تورینگ ( استیشن ) عرضه خواهد شد و علاوه بر ظاهر , در پیشرانه و قوای فنی هم , تفاوت‌هایی با گونه فعلی , خواهد داشت . قرار است آخری تراز فناوری‌های پژو که در شاسی‌بلندهای ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ وجود دارا‌هستند , روی ۳۰۸ به صورت استاندارد , عرضه شود و یا قابل سفارش باشد .

پیشرانه‌های جدیدی برای پژو ۳۰۸ در نظر گرفته شده است که قوی‌ترین آن‌ها , برای خودرویی از برند پژو درین کلاس , سوابق نداشته است . از سویی دیگر , خودروهای آینده‌ در اتحادیه اروپا , ملزم به رعایت استاندارد محیط زیستی یورو ۶ خواهند بود که‌این قضیه , در تولید ها تازه پژو , خصوصا محرمانه پیشرانه‌های دیزلی این شرکت رعایت خواهد شد .


پژو 2018 Peugeot 308

مهم ترین دستاورد فنی پژو در خرید خودرو فروش خودرو ۳۰۸ , فایده از پیشرانه‌ی دیزلی BlueHDi با کد ۱۳۰ S&S است . این خرید خودرو فروش خودرو ۴ سیلندر ۱ . ۵ لیتری , با قدرت ۱۳۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر که از بدور خرید خودرو فروش خودرو ۲۰۰۰ بدور بر دقیقه در اختیار راننده خواهد بود , معدل مصرف ۵ لیتر گازوئیل استاندارد اروپا در ۱۰۰ کیلومتر را به همدم خواهد داشت . اندازه گاز دی‌اکسید کربن تولیدی ۳۰۸ با این پیشرانه , ۱۵۴ گرم بر کیلومتر خواهد بود که برای یک پیشرانه‌ی دیزل با این ویژگی ها , زیاد خوب است . فناوری کاهش آلودگی کاتالیز هوشمند خروجی ( selective catalytic reduction ) که به اختصار SCR گفته می شود , نقش مهمی در کاهش آلایندگی پیشرانه‌های پژو داشته است .



برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 159 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو شیپور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]