سال 95 , سال احیای صنعت خرید خودرو فروش خودروسازی است

چهارشنبه 28 تير 1396
2:54
Battle Schaefer

حالا مراحل رو به رشدی بر فضای تولید خرید خودرو فروش خودروهای داخلی حکم کننده شده و هر روز هم خوب تر می‌شود تا جایی که سال 95 سال احیای بدون نقص صنعت خرید خودرو فروش خودروسازی اعلام شده تا آنها مجدد به ایجاد حداکثری خود برسند .
سعید مدنی , مدیریت برهان مجموعه خرید خودرو فروش خودروسازی سایپا , بابیان این مطلب اذعان کرد : به منظور رونق و توسعه صنعت خرید خودرو فروش خودرو می بایست بخش‌های مهندسی برای طراحی و تولید تولیدات جدید تقویت شود و قطعه‌سازان نیز توسعه و گسترش یابند تا صنعت اتومبیل نیز گسترده و پرونق شود .

وی که پس از بازدید از تعدادی شرکت‌ قطعه سازی در گلپایگان می خاطرنشان کرد , اظهار داشت : سال جاری دولت میزان دارایی خاصی برای بسط قطعه سازی و صنایع وابسته پیش‌بینی نموده است و دولت دور اندیشی و آرزو برنامه ویژه ای برای حمایت از ایجاد داخلی داراست که بایستی این دولت را دولت دوراندیشی , امید و ساخت نامید .
دولتی افزود : بارها وزیر صنعت , معدن و تجارت تولید کنندگان را دعوت کرده و خطاها آن ها را جویا شده و شخصاً پیگیر رفع خلل ها تولید تا حصول فیض بوده اند که امیدوارم نمایندگان مجلس هم مشکلات وزارتخانه را جویا شوند و نسبت به رفع آنها مبادرت کنند .
مدیریت دلیل سایپا با بیان اینکه صنعت قطعه سازی مرزو بوم حدود 80 تا 85 درصد نیاز خرید خودرو فروش خودروسازان برای تولید خرید خودرو فروش خودرو را تأمین می کند , تصریح کرد : در یک عدد دو سال اخیر برخی خرید و فروش قیمت خودرو در گیر فراز و نشیب‌هایی شدند , اما ; در 1 سال اخیر پروسه رو به رشدی داشته‌اند و امید واریم تمام شرکت‌ها در سال جدید کار خویش را دو برابر نمایند ; چرا‌که گنجایش تولید در سال ۹۳ دو برابر سال پیشین پیش‌بینی شده است .
به گفته مدنی , در ده سال ۸۰ که ارزش تمام اجناس در مرزوبوم به تدریج یکسری برابر شد قیمت خرید خودرو فروش خودروها ثابت ماند و طی یکی دو سال قبل با ارتقا چند برابری قیمت‌های مواد اول به یکباره بها خرید خودرو فروش خودرو هم دو برابر شد و به همین دلیل این اشتباهات تولید شد در صورتی‌که که در حالتی که بها خرید خودرو فروش خودرو در حین سال‌های قبل همچون بقیه اجناس و به مرور ارتقا می‌یافت این اشتباهات پیدایش نمی‌کرد .
او وضعیت قاضی بر فضای کسب و کار مرزو بوم و برخی سیاست‌های مغرضانه دول استکباری را از مهم ترین علل کاهش ساخت خرید خودرو فروش خودرو در سال‌های اخیر عنوان و اعلام‌کرد : اگر‌چه این حالت و تحریم‌ها میزان ساخت مرز و بوم را کند کرد و کاهش بخشید , البته ; باعث به تولید خود باوری در نیروهای داخلی شد و توانستند بسیاری از قطعات وارد شده را در مرز و بوم تولید و پروسه خودکفایی را تسریع نمایند .
رئیس دلیل مجموعه خرید خودرو فروش خودروسازی سایپا با بیان این‌که بها افزوده خرید خودرو فروش خودروسازی ۱۵ تا ۲۰ درصد و بها افزوده قطعه‌سازان حدود ۸۵ درصد است , یادآوری کرد : اینک واحدهای قطعه‌سازی در سایت‌های مختلف به میزان کافی داریم و بهتر است از این پس بر روی نقاط ضعف صنعت خرید خودرو فروش خودروسازی و همچنین ارتقا بضاعت تحقیقاتی قطعه‌سازان برای ساخت تولید ها نو و طرح‌های تازه کار کنیم .
مدنی در آخر با اشاره به اینکه این گروه خرید خودرو فروش خودروسازی به سمت سیاست بسط یه خرده و کیفی و تنوع سبد تولید ها خود با دقت به نیاز مرز و بوم و کشورهای همسایه روند رو به رشدی را ادامه خواهد اعطا کرد , بر لزوم همیاری تمام مسوولان برای رفع خلل ها و نیازهای صنعت خرید خودرو فروش خودرو در تولید خرید خودرو فروش خودرو ملی و علی الخصوص قطعه سازان در شهرستان گلپایگان تأکید کرد .



برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو شیپور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]