کیفیت , ساخت داخل و صادرات ; سرفصل های اساسی همیاری با پژو

چهارشنبه 28 تير 1396
3:04
Battle Schaefer

مدیرعامل خرید و فروش خودرو کلاسیک کرد : ‌ مردم کشور‌ایران از شرکت ها خارجی به علت رخنه‌ بازار در زمان تحریم ناراحت می باشند و بایستی همت شرکت ایکاپ , پژو سیتروئن و جمهوری اسلامی ایران خرید خودرو فروش خودرو به نحوی باشد تا این یاد زدوده شود .


مهندس یکه زارع در جلوس کرد مشترک مدیران تیم صنعتی جمهوری اسلامی ایران اتومبیل و پژو سیتروئن بر تغییر و تحول رویه از سی . کی . دی کاری به جهت تولید داخلی در قرارداد با این موسسه تاکید کرد و ذکر کرد : از منافع این قرارداد دو طرف ایرانی و فرانسوی منتفع خواهند شد .

وی بر ساخت گنجایش ایجاد 200 هزار دستگاه در سال اشاره نمود و بابیان اینکه کیفیت , ‌ تولید باطن و صادرات سرفصل های با اهمیت در همکاری با پژو است اظهار‌کرد : ‌ با ساخت محصول با کیفیت جهانی و قیمت رقابتی در بازارهای صادراتی گروه پژو حضور خوا هیم داشت .

وی افزود : در سال سوم همیاری ایجاد محصولات مشترک با بیشترین درصد داخلی سازی عرضه خواهد شد که‌این خود موجب ارتقاء بضاعت فنی و مهندسی قطعه سازان میهن می گردد .

مهندس یکه زارع بابیان اینکه با ورود محصولات به بازارهای صادراتی , دروازه صادرات قطعه نیز گشوده خواهد شد تاکید کرد : ‌ قطعه سازان باید به تاءمل گسترش اقتدار رقابتی خود باشند .

او تاکید کرد : ایکاپ با عرضه آپ دیت محصولات ایمن و راحت و ارائه سرویس ها پس ازفروش درحد استانداردهای روز , سبب ساز می گردد مردمان خاطرات بد پژو در طول تحریم را فراموش نمایند .

مدیریت ادله گروه صنعتی جمهوری اسلامی ایران خرید خودرو فروش خودرو با بیان این که حساب ایکاپ تحت عنوان یک کمپانی غیروابسته از پژو و کشور ایران اتومبیل جداست , افزود : ایکاپ فعلا از امکانات شبکه سرویس ها بعداز فروش و ایجاد ایران خرید خودرو فروش خودرو منفعت خواهد کرد . و در فرایند تکاملی کانال سرویس ها پس از فروش خاص خود را خواهد داشت .

او با اشاره به این که خرید خودرو فروش خودروهایی که توسط ایکاپ ساخت و عرضه خواهند شد , جدید هستندگفت : تحت عنوان مثال خرید خودرو فروش خودروی 2008 که اسفند ماه این سال در کشور ایران ساخت میشود ماه آتی در خط ساخت پژو قرار می‌گیرد .

یکه زارع راجع به صادرات تولیدات ایکاپ حافظه نشان کرد : محصول ها تولیدی ایکاپ با استاندارد یورو شش هم قابلیت ساخت داراست و هیچ ممنوعیتی برای صادرات آن نیست .

وی تصریح کرد : در برنامه ایران خرید خودرو فروش خودرو صادرات تولیدها این موسسه به بازارهای فضا کشور‌ایران تدارک چشم شده‌است و امیدوار هستیم سهم دار تجاری ما ; پژو مارا در این مسیر همیاری کند .

مدیر عامل گروه صنعتی کشور ایران اتومبیل تاکید کرد : هر محصولی که به وسیله پژو پباده سازی و تولید شود و برای ایکاپ توجیه اقتصادی داشته باشد در کمپانی ایکاپ تولید خواهد شد .


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو شیپور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]