تولید محصول نو سوزوکی در کشور‌ایران

چهارشنبه 28 تير 1396
3:12
Battle Schaefer



عبدالله بابایی در لبه سیز‌دهمین نمایشگاه صنعت خرید خودرو فروش خودرو در شیراز درخصوص ایراد مردم برای خرید از اینترنت محصول ها ایران‌خرید خودرو فروش خودرو و برخی واسطه‌گری‌ها توسط نمایندگی‌های فروش این مجموعه بابیان این‌که طی سال جاری 137 هزار و 538 دستگاه تجاری‌سازی شده , افزود : حدود 110 هزار اتومبیل به مردمان تحویل داده شده و 27 هزار دستگاه خرید خودرو فروش خودرو نیز در اکنون توزیع است .

او تصریح کرد : بیش تر از 155 هزار ثبت‌نام برای خرید محصولات ایران‌خرید خودرو فروش خودرو انجام یافته که 110 هزار ثبت‌نام از طریق فروش فوری و 40 هزار ثبت‌نام نیز از روش پیش‌فروش اتومبیل صورت گرفته است .

بابایی با بیان این که 80 درصد فروش ایران‌خرید خودرو فروش خودرو اینترنتی و بقیه از طریق نمایندگی‌های این مجموعه چهره می‌گیرد , تصریح کرد : سهمیه خرید خودرو فروش خودرو برای نمایندگی‌های کشور ایران اتومبیل به طور مساوی در حیث گرفته شده و با اعتنا به وسعت هر شهر و جمعیت آن , تعداد نمایندگی‌ها معین است .

او در جواب به‌این سؤال که برخی نمایندگی‌های ایران‌خرید خودرو فروش خودرو با دریافت سبد تولید ها این مجموعه مبادرت به فروش آن با بها بازار آزاد می‌نمایند , هم ذکر کرد : در‌صورتی‌که نمایندگی این کار را انجام دهد خلاف‌کار است و با آن بازخورد می گردد .

وی افزود : در شرایطی‌که شکایتی از سمت مردم درباره ی عرضه خرید خودرو فروش خودرو با قیمتی فراتر از کارخانه بوسیله نمایندگی‌های ایران‌خرید خودرو فروش خودرو مطرح شود بدین این مورد رسیدگی خواهیم کرد زیرا نمایندگی‌ها موظفند خرید خودرو فروش خودرو را با ارزش کارخانه به مردمان تحویل دهند .

معاون فروش و بازاریابی ایران‌خرید خودرو فروش خودرو ادامه اعطا کرد : دراین باره یک سری گزارش از سمت مردم داشته‌ایم که با نمایندگی‌های خلاف‌کار واکنش شده و حتی‌در چندین گزینه نیز تعلیق نمایندگی را داشته‌ایم .

وی درباره ی نقص‌ خرید با اینترنت تولید ها ایران‌خرید خودرو فروش خودرو نیز اعلام کرد : در هر لحظه 70 تا 80 هزار نفر درخواست کننده خرید محصول در فروش فوری داشتیم و همین موضوع دسترسی مردم برای خرید با اینترنت را با نقص‌ روبرو می کند .

وی تاکید کرد : با اعتنا به برنامه‌ریزی ایران‌خرید خودرو فروش خودرو برای ارتقا ایجاد , میزان عرضه خرید خودرو فروش خودرو هم بیشتر خواهد شد و این مشکل نیز برطرف می گردد به طوریکه در آتی نزدیک مردم نگران خرید خرید خودرو فروش خودرو نباشند .

به گفته وی اینک روزمره 2300 دستگاه اتومبیل بوسیله ایران‌خرید خودرو فروش خودرو ایجاد میگردد که‌این رقم تا نقطه نهایی سال به خرید و فروش خودرو تصادفی دستگاه خواهد رسید .

او در پاسخ به سؤال دیگر که خرید خودرو فروش خودروسازان معتقدند هیچ گشایشی در تحریم‌ها واقعه نیفتاده و تحریم‌ها علیه صنعت خرید خودرو فروش خودرو کماکان , چطور ساخت اتومبیل ارتقاء یافته است , نیز گفت : نگاه مدیریتی عوض شده و تأمین قطعات خوبتر شده است , قبل از عید تحریم‌ها شدیدتر بود اما بعداز مذاکرات برخی تحریم‌ها مرتفع شده‌است .

او ادامه بخشید : تأمین نقدینگی نیز به تامین قطعات توسط قطعه‌سازان امداد کرده است .


بابایی در پاسخ به‌این سؤال که آیا با ارتقا تیراژ ساخت , قیمت تولید ها جمهوری اسلامی ایران اتومبیل کاهش خواهد یافت؟ اظهار کرد : کاهشی برای قیمت‌ها نمیبینیم ولی رشد ایجاد منجر می‌شود که سال جاری زیان‌ده نباشیم .

وی تاکید کرد : خرید خودرو فروش خودروسازان علاقه‌ای به بالا بودن قیمت خرید خودرو فروش خودرو ندارند چون در این صورت فروش محصولاتشان کاهش خواهد یافت .

بابایی در پاسخ به سئوال دیگر فارس که پرسید عرضه رانای هاچ‌بک چه هنگامی انجام خواهد شد , نیز اظهار کرد : پروژه رانای هاچ‌بک مسکوت است و متوقف شده است .

وی افزود : قضیه تولید این خرید خودرو فروش خودرو در هم اکنون تحلیل است .

وی در امر ایراد ذیل بودن کیفیت بعضا خرید خودرو فروش خودروها هم , اظهارداشت : در مقطعی که خرید خودرو فروش خودروهای ناقص به مردمان عرضه میشد با چالش کیفیت روبرو بودیم اما از زمانیکه خرید خودرو فروش خودروهای بی نقص ایجاد میشوند این معضل کمتر شده‌است .

معاون فروش و بازاریابی ایران‌خرید خودرو فروش خودرو بابیان این‌که در حال حاضر ایران‌خرید خودرو فروش خودرو بیش تر از 170 هزار تعهد عرضه خرید خودرو فروش خودرو به خریداران دارااست , اظهار‌کرد : تا انتها سال 94 بایستی 112 هزار دستگاه خرید خودرو فروش خودرو از طریق فروش فوری عرضه شود که 60 هزار دستگاه به امسال اختصاص دارااست .

وی ادامه بخشید : عرضه خرید خودرو فروش خودرو از طریق پیش‌فروش هم افزایش خواهد یافت و 20 تا 40 درصد خرید خودرو فروش خودروها از طریق پیش‌فروش , 30 تا 40 درصد هم از طریق فروش فوری و 20 درصد عرضه هم به مناسبت‌های مختلف مانند اعیاد عرضه خواهد شد .

به گفته بابایی , آمار فروش‌های ویژه نیز جزو فروش‌های نقدی محسوب می شوند .

وی همچنین در مورد عرضه تولید ها سوزوکی در ایران هم به عجم اعلام کرد : طی 3 تا 4 ماه آینده عرضه ویتارا خوا هیم داشت و برنامه‌ای برای تغییر‌و تحول قیمت این خرید خودرو فروش خودرو نداریم .

بابایی همچنین از رای زنی با کمپانی سوزوکی برای تولید محصولات جدید این موسسه در کشور‌ایران خبر اعطا کرد .

وی از ورود دنا به بازار طی یک عدد دو ماه آتی خبر داد و گفت : تحویل این خرید خودرو فروش خودرو به مشتریان از مردادماه مقدمه می شود و طی این سال برنامه عرضه 15 هزار دستگاه دنا را داریم .

او درباره ی شرایط بازار خرید خودرو فروش خودرو نیز


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو شیپور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]