استقبال مدیر ادله چری از مشارکت با قطعه سازان ایرانی

چهارشنبه 28 تير 1396
3:15
Battle Schaefer

خرید و فروش خودروهای دست دوم هشت سال گذشته محصول ایکس 33 در بازار چین و کشورهای دیگر موردپسند قرار گرفته , بطوریکه تا به اکنون و در مجموع 600 هزار دستگاه از این خرید خودرو فروش خودرو در عالم عرضه شده است .
جو بیرن ( ZHOU BIREN ) , رئیس ادله کمپانی چری اینترنشنال , با بیان این مطلب اظهار‌کرد : سال گذشته مدل‌های مختلفی از اتومبیل در بازار چین عرضه کردیم و امیدواریم بتوانیم این مدل‌های جدید را در بازار کشور‌ایران نیز عرضه کنیم .
وی که در لبه رو نمایی از ام‌وی‌ام ایکس33 خودکار صحبت می اظهار‌کرد , از برنامه‌ریزی جدید شرکت خرید خرید خودرو فروش خودرو فروش خرید خودرو فروش خودروسازی چری برای حضور در بازار کشور‌ایران خبر بخشید و اظهار داشت : نوسان نرخ ارز و سختی ها ایجاد برای ما سر درد ایجاد کرده است!
رئیس دلیل خرید خرید خودرو فروش خودرو فروش خرید خودرو فروش خودروسازی چری , در جواب به‌این سؤال که چه برنامه‌ای برای به کار گیری از قطعه‌سازان ایرانی در محصولات خویش دارید , تصریح کرد : با دقت به هزینه بالای تأمین ارز , نرخ بالای حمل و نقل و هزینه‌های گمرکی واردات خرید خرید خودرو فروش خودرو فروش خرید خودرو فروش خودروهای CBU , میتوانیم دعوا انتقال دانش فنی و ارتقا تراز داخلی‌سازی قطعات در جمهوری اسلامی ایران را دنبال کنیم .
به گفته بیرن , در آتی نزدیک می توانیم برای ساخت موتور و گریبکس CVT از مشارکت قطعه‌سازان اهل ایران به کارگیری کنیم تا این قطعات در ایران ایجاد و عرضه شود .
وی جمهوری اسلامی ایران را یکی مطرح ترین بازارهای خرید خودرو فروش خودرو دنیا دانست و اضافه کرد : نیروی کار زیادی در جمهوری اسلامی ایران موجود است و با توجه به موقعیت عالی جغرافیایی این کشور در خاورمیانه , می‌توان از امکانات آن برای صادرات خرید خودرو فروش خودرو به کشورهای حوزه‌ سود کرد .
رئیس برهان چری تأکید کرد : در حالتی‌که این قابلیت وجود داشته باشد که بتوانیم در کشور ایران , محصولات چری را برای صادرات ساخت کنیم , اقدام نیکی خواهد بود .
بیرن در پاسخ به سؤال یکی خبرنگاران که قیمت تمام شده تولید خرید خودرو فروش خودرو در کشور ایران چه تفاوتی نسبت به کشورهای دیگر که شما در آن ایجاد می کنید , دارااست و آیا با این ارزش تمام شده میتوانید صادرات اتومبیل از ایران داشته باشید؟ یادآوری کرد : این مورد , یک مسأله پیچیده است , مسئله صادرات فقط به هزینه‌های ایجاد اختصاص ندارد , بلکه حمل ‌و نقل و تعرفه‌های گمرکی نیز بر آن مؤثر است .
او ادامه بخشید : مثلا شاید در بعضی کشورها مناسباتی وجود داشته باشد و برای صادرات خرید خرید خودرو فروش خودرو فروش خرید خودرو فروش خودرو , حق گمرکی اخذ نشود , درحال حاضر چنانچه این رخداد نیفتد احتمالا شاهد ایجاد قیمت های رقابتی در این مسیر باشیم .
رئیس دلیل خرید خرید خودرو فروش خودرو فروش خرید خودرو فروش خودروسازی چری صادرات خرید خودرو فروش خودرو از ایران را یک هدف برای این موسسه چینی خواند و افزود : با دقت به اتفاقات سال‌های اخیر در بازار خرید خرید خودرو فروش خودرو فروش خرید خودرو فروش خودروی کشور ایران , بیشترین تمرکز خود را بر روی کسب و کار گذاشته‌ایم .

نوسان نرخ ارز و سردرد چینی‌ها
بیرن , تأکید کرد : کسب و کار در کشور‌ایران خیلی موقعیت نرمالی ندارد , قیمت ارز از 1226 تومان به بیش از 2500 تومان رسید و این نرخ در بازار آزاد هم بیش تر از 3 هزار تومان است که سر درد بزرگی را برای ما ایجاد کرده است!
به گفته این منزلت چینی , این نوسانات سر درد متعددی برای ما ایجاد کرده و هزینه‌های مارا ارتقاء داده است .
مدیرعامل چری در واکنش بدین سؤال که با اعتنا به حضور برندهای اروپایی در کشور‌ایران , برنامه این شرکت برای رقابت دراین مورد چه میباشد و این مورد آنان‌را نگران نکرده است؟ , بیان کرد : بازار اتومبیل چین با تولید هر ساله 22 میلیون خرید خرید خودرو فروش خودرو فروش خرید خودرو فروش خودرو , بزرگترین بازار جهان است و بسیاری از برندهای بین المللی در‌این بازار سرمایه گذاری کرده و تولید دارند که نشان می دهد رقابت در بازار چین سخت‌تر از رقابت در بازار ایران است .
وی در پی با اشاره به این‌که اینجانب فرد سیاسی نیستم , البته ; خبر ها کشور‌ایران و بازار اتومبیل شمارا از چین دنبال می‌کنم , گفت : پیش‌بینی ما برای سال جاری به وقوع پیوستن بازار یک میلیون دستگاهی خرید خرید خودرو فروش خودرو فروش خرید خودرو فروش خودرو در کشور ایران است که بر این اصل برای حضور پررنگ تر در ایران برنامه‌ریزی کردیم .


ایکس33 خود کار , 72 میلیون تومان ارزش خورد
پیرو , همینطور بهرام شریعت , رئیس هیأت مدیره مدیران اتومبیل , که خالق تولیدها چری در ایران است , ذکر کرد : محصول ایکس33 نو با گریبکس خودکار , کروز کنترل , سنسور پارکینگ و روءیت کرد عقب به بازار سرزمین عرضه می گردد .
وی بابیان اینکه پیش فروش ام‌وی‌ام ایکس33 خود کار تا 10 روز آینده آغاز می شود , اظهار داشت : قیمت این اتومبیل 72 میلیون تومان پیش‌بینی شده است و به جهت تقارن عرضه آن با اعیاد رجب و شعبان , در اولی فروش با بها 68 میلیون و 800 هزار تومان عرضه خواهد شد .
شریعت با بیان این‌که امسال 50 هزار دستگاه اتومبیل توسط مدیران اتومبیل تولید و عرضه خواهد شد , اظهار کرد : حدود یک سوم از تولید شرکت به ام‌وی‌ام ایکس33


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو شیپور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]