( ام جی GT ( در تهران پرده‌برداری شد

چهارشنبه 28 تير 1396
3:25
Battle Schaefer

«خبرخرید خودرو فروش خودرو» - شامگاه دو‌شنبه , مدیا موتورز , نماینده قانونی ام جی در کشور‌ایران از اتومبیل نو «جی تی» پرده‌برداری کرد .


به نقل از مقر خبری تحلیلی «خبرخرید خودرو فروش خودرو» , نیروی این اتومبیل از موتور 1 . 5 لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت 127 اسب بخار و گشتاورهای 210 نیوتون متر تامین می شود که به سیستم استارت استاپ مجهز است .

بدنه این سدان دارای ظاهری ظریف و مدرن همچون دیگر جور های MG است . GT نیز چنین بر اساس پلتفرم به کار رفته در هاچ بک MG5 تاسیس شده است . قسمت جلوی این خرید خودرو فروش خودرو از جلوپنجره ای باریک و خطوط تیز روی کاپوت منفعت می‌برد . در نصیب پشت این خرید خودرو فروش خودرو UK Flame باریکی چراغ های عقب را به یک دیگر متصل کرده و خط سقف شیب دار , سپر بلندتر به ملازم لوله اگزوز دوگانه در آن تعبیه شده شده‌است .

یک دستور سه پره چندمنظوره , پانل امکانات دو گوشه ای و بخش های آلومینیومی روی دستور , پدهای در , داشبورد و اهدم دنده این خرید خودرو فروش خودرو تعبیه شده شده است . یک نمایشگر سرگرمی نیز در داشبورد این اتومبیل جای‌دارد و لابه لا دو دریچه هوای عمودی نصب شده است .

این اتومبیل ممکن است با قیمتی حدود 115 میلیون تومان روانه بازار خواهد شد &# خرید و فروش خودرو ;


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو شیپور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]