باشگاه مشتریان کرمان موتور افتتاح شد

چهارشنبه 28 تير 1396
3:27
Battle Schaefer

همزمان با دهم تیرماه روز صنعت ومعدن , باشگاه مشتریان کرمان موتور بصورت قانونی بهره‌برداری و راه اندازی شد .
به نقل از مقر خبری تحلیلی «خبرخرید خودرو فروش خودرو» به گزارش ارتباط ها همگانی شرکت کرمان موتور , باشگاه مشتریان کرمان موتور در سمت تولید رابطه تعاملی بین کمپانی و مشتریان و تسهیل در رابطه بین مشتریان , با انگیزه ارتقا وفاداری و رضایت مشتریان , دریافت نظرها و پیشنهادات و نقد ها به خواسته بهبود و توسعه و گسترش سرویس ها به مشتریان تاسیس شده است .
عضویت درین باشگاه برای تمام افراد آزاد و براساس آن از دست کم مزایا مثل استفاده از مقر اطلاعات فروش و امثال آن برخوردار خواهند شد , البته مشتریان کرمان موتور با عضویت در باشگاه فرصت قابل قبولی برای منفعت گیری خوب تر از سرویس های کمپانی و هم شناخت با بخش های متعدد و تولیدات و خدمات را خواهند یافت .
براساس این گزارش , شرکت کرمان موتور مشتریان خویش را بعنوان مهم‌ترین دارائی کمپانی و بعنوان سهم دار دارای اهمیت خویش تلقی می کند و به همین بهانه از مهمترین نحوه های افزایش رضایتمندی مشتریان را , ساخت و مراقبت و توسعه ارتباط موثر با آن‌ها می داند .
این گزارش میافزاید : مشتریان و علاقمندان به عضویت در باشگاه مشتریان کرمان موتور از مزایای مختلفی از جمله کسب امتیاز اول عضویت , اخذ تخفیف ویژه خرید تولیدها و تسریع در تحویل اتومبیل و . . . برخوردار خواهند شد .
برای بهره مندی از سایر جزئیات , مزایا و امتیازات باشگاه مشتریان کرمان موتور می‌توانید به نشانی این باشگاه در آدرس http : //club . kermanmotorco . com مراجعه نمایید . باشگاه مشتریان کرمان موتور پذیرای نظرها مشتریان و بقیه بازدید کنندگان با شخصیت نیز است .

یادآور می گردد که به زودی مزیت های مربوط به خدمات پس از فروش و . . . نیز در این باشگاه پیاده و اجرا شده و در دست مشتریان و اعضاء قرار خواهد گرفت &# خرید و فروش خودرو در مشهد ;


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 20 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو شیپور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]