پارکینگ‌های آتی : تغییراتی شگرف در عصر خرید خودرو فروش خودروهای خودران

شنبه 25 شهريور 1396
1:59
Battle Schaefer

کاهش فضای پارکینگ


احتمالاً شهر نشویل او‌لین شهر امریکایی خواهد بود که در آن پارکینگی با خصوصیت پارک خودکار و دارای توانایی رابطه با خرید خودرو فروش خودرو به‌صورت حقیقی ساخته خواهد شد , ولی تنها جایی نخواهد بود که طراحان و سایرافراد با دیدن پیاده‌سازی فناوری‌های ذکر شده غرق در فکر شوند . در شهرهای سامرویل و ماساچوست هم مقامات مدنی و مسؤولین حمل و نقل معتقند که با اجرای چنین پروژه‌هایی , می‌توان راه‌حلی‌هایی برای عبور از خطاها حیاتی ساخت .

در امتداد رودخانه‌ی میستیک , حومه‌ی شهر بوستون محل زندگی حدود ۸۰ . ۰۰۰ خانوار است که در فضایی به مساحت تقریبی ۱۰ کیلومتر مربع سکنی گزیده‌اند . شهر‌دار کهن آن حیطه جوزف کرتاتون با اعلام اضافه کردن ۹۰ . ۰۰۰ واحد مسکونی طی ۲۵ سال آتی , عهد ساخت فضای معاش بیش‌تر را به هم محلی داده و با جذب حرفه‌های جدید , سعی بر بسط نواحی حریم محله‌های Assembly Row و Union Square را دارد . در عین اکنون , او میخواهد فضاهای اختصاص داده شده به پارکینگ‌ها را که حدود ۶۰ درصد شهر را تصرف کرده‌اند , کم کند اما دست‌یابی به چنین هدفی با دقت به توسعه‌ی کسب و فعالیت جدیدی که وی در حیث گرفته , محال به حیث می رسد .

جوزف کرتاتون می‌گوید : “ کسانی که کاهش فضای پارکینگ‌ها را بر خلاف با توسعه‌ی کسب و فعالیت می‌بینند عقایدی کهنه دارا‌هستند البته ما دریافتیم که قابلیت و امکان پیشرفت میسر نخواهند بود مگر در بستری بر پایه‌ی سیستمی با برنامه و نگرشی که پویایی را به‌عنوان جزو اکوسیستم می داند . ”

پارکینگ مداد آئودی

قسمتی از برنامه‌ی جوزف کرتاتون مشتمل بر نظارت و باز‌نگری در فضاهایی است که در حال حاضر از آنان به‌عنوان پارکینگ به کار گیری میشود . در محله‌ی Assembly Row قسمتی در همسایه رودخانه پیشرفته است که بعداز فضای صنعتی جان دار , ۴۰ درصد از فضای در اختیار به پارکینگ تبدیل شده‌است . شهر سامرویل با همکاری با کمپانی‌های ابداع آینده‌ی شهری آئودی و کمپانی سرمایه‌گذاری املاک فدرال تراست یک آزمایشگاه پویا در شهر فعال سازی نموده است تا تحقیق کند که به چه شکل فناوری‌های خودران میتوانند فضاهای اختصاص داده شده به پارکینگ‌ها را کاهش دهند . در محیطی که خرید خودرو فروش خودروهای خودران پارکینگ‌هایی مشترک با خرید خودرو فروش خودروهای ساده دارا هستند , کارشناسان کاهشی ۲۶ درصدی در گوشه و کنار را پیش‌بینی میکنند . در‌صورتی‌که پارکینگی مختص خرید خودرو فروش خودروهای خودران ساخته شود این کاهش گوشه و کنار تا سال ۲۰۳۰ به ۶۲ درصد خواهد رسید .

برای بسط دهندگان این رقم شایان توجه است . هزینه‌های توسعه‌ی فضای پارکینگ قادر است نیز سودآور باشد و هم زیان‌آور و به هر نحوی که باشد به خریداران مسکن و مصرف کنندگان منتقل می شود . آئودی پیش‌بینی می‌نماید در‌صورتی‌که کاهش‌های تخمین زده شده تنها در جریان پروژه‌ی محله‌ی Assembly Row به‌دست آیند به‌طور حدودی مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار صرفه‌جویی را به دنبال خواهند داشت . آئودی در سال ۲۰۱۷ آزمونی را به‌صورت حقیقی بر روی ویژگی‌های پارک خودکار در یک پارکینگ اجرا خواهد کرد تا ببیند تلاش خرید خودرو فروش خودروها در یک فضا در اختیار گرفتن شده چگونه است .

برد استرتز مدیر امور دولتی آئودی اظهار‌کرد : “ ما میخواهیم ببینیم که‌این سیستم در دنیای حقیقی و واقعی چه حسی دارااست و در مصارف رفت و آمدهای روزمره و تعامل با خریداران و مجموعه‌های مشابه به چه شکل فعالیت خواهد کرد . مسؤلان میخواهند تعداد خرید خودرو فروش خودروهای پارک شده را به‌شدت کاهش دهند و در فیض افتتاح از گوشه و کنار را به حداکثر برسانند و از لحاظ ما , نحوه‌ی تعامل پارکینگ‌های خودکار با وسایل نقلیه‌ی خودران می‌تواند پاسخی دلخواه به‌این نیاز باشد . ”

در حالی‌که آئودی در اکنون بر روی مسایل فنی این داستان است , جوزف کرتاتون به دنبال راه‌حلی مدنی برای دفاع از بررسی در طرح پارکینگ شهر سامرویل و خیلی جاهای دیگر است .



برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 43 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو شیپور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]